TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

ATT selejtező után: Borics Ádám külföldi álmokat szövöget

2014.09.07. 18:00 td_axl

borics.jpg

A siófoki American Top Team selejtező során, melyet a Magyar Prémium MMA Liga szervezésében láthattunk a Scitec Nutrition támogatásával, az egri Shootfighters ifjú harcos Borics Ádám magabiztos és fiatal kora ellenére technikás küzdelmet bemutatva lépett túl a debreceni Cutler Fight Team csapatát képviselő Hajzer Dániel felett, egyúttal bemutatkozott a profik táborában. A mérkőzés apropóján bemutatkozik Borics Ádám.

Sziasztok! A nevem Borics Ádám, 21 éves vagyok. Négy éve foglalkozom küzdősporttal. A kezdetektől az Eger Shootfightersben edzek Balla Tamás irányítása alatt. A kezdetekben kempo versenyeken vettem részt. Később indultam amatőr mma versenyeken ahol 9 mérkőzésem volt. Mindegyiket sikeresen hoztam. A felkészülésem nagyon jól sikerült, napi két edzéssel készültem. Nagyon örültem a meghívásnak, hisz bemutatkozhattam a profik táborában. Az ellenfem Hajzer Dániel volt, tapasztalt bunyós, rutinos versenyző, a Cutler Fight Team tagja, ahol remek munka folyik.

borics2.jpg

Magáról a bunyóról: nagyon élveztem a küzdelmet, élesnek, erősnek éreztem magam már a bemelegítésnél. A meccs elején loptam a távot és bekezdtem egy nagy combossal, ami talált is. Ezután egy hosszú bal-jobb egyenest ütöttem, ami talált és meg is rogyott az ellenfelem, arra jött egy fejrúgás, majd Dani jött fogásba menekülve, lekerültünk a földre, ahonnan sikeresen felálltam.

borics.gif

Állva folytattuk a küzdelmet, ahol ismét kézzel keményen eltaláltam az ellenfelem, aki ismét fogásba menekült. Kisebb dulakodás után földharc következett. Megláttam a lehetőséget, hogy Dani nem védi a lábát és egy heel hookal elkaptam, amit le is kopogott. Konkrét taktikám nem volt, csak a saját bunyómat szerettem volna csinálni, ami sikerült is. Ezek után sajnos az időjárás közbeszólt és félbeszakították a gálát. Október 11-én pápán fogok újra bunyózni és ott első ellenfélnek szeretném Tarnai Józsefet, ahol bepótolhatjuk az elmaradt döntőt, ami eldönti kimehet az ATT-be edzőtáborozni. Ebben az évben szeretném megnyerni a Premium MMA liga övét, aztán jövőre szeretnék külföldön részt venni különböző gálákon. Ha lehetőség adódik rá egy pár hónapot szeretnék kint tölteni az ATT-ben. Az álmom, hogy Amerikában egy komoly szervezetnél bunyózhassak. Szeretném megköszönni az edzőmnek Balla Tamásnak a felkészítést és az edzőtársaimnak, a családomnak, a barátaimnak, hogy mellettem álltak. Ha Egerben jártok, gyertek le a Shootfighterekhez.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr996675355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása