TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Buchinger Buki Iván: Világbajnoki címmeccs következhet

2014.08.17. 16:07 td_axl

buchinger-ivan.jpg

Péntek este Buchinger Buki Iván az M-1 Challenge 50 programjában mérkőzött Szentpéterváron Mikhail Malyutin ellen, első pehelysúlyú meccsét kemény mérkőzésen nyerte meg Buki, a beszámolót itt olvashatjátok a történtekről. Buki megkönnyebbült és motivált szellemben írt nekem a mérkőzést követően, hiszen a pénteki siker egy M-1 címmérkőzés kapujába repíthette a bősi harcost. Iván gondolatai a mérkőzést követően:

Sziasztok! Szeretettel üdvözlök minden kedves rajongót, barátot, akik szorítottak és drukkoltak nekem! Ezúttal szeretném is ezt mindenkinek megköszönni, nagyon sok erőt ad, hogy ennyi rajongóm van! A meccsel kapcsolatban annyi, hogy még sajnos nem tudtam visszanézni a történteket, de az ellenfelem egy tapasztalt, jó névvel rendelkező harcos volt mind az M-1-nél és más szervezeteken belül is.

 

Az első menetet próbáltam állva dolgozni, de az ellenfelem jobb volt nálam álllóharcban, főleg box-ban, be is kaptam pár ütést, ami kicsit összezavart, de ezek az ütések inkább pontos ütések voltak, mint megrendítőek. A második menetet sajnos nem tudom visszajátszani, de arra emlékszem, hogy a menet végén sikerült befognom egy hátsó fojtásba, amit sajnos nem sikerült befejeznem a menet vége miatt.

buchinger-mikhail1.gif

Tudtam, hogy nagyon szoros a küzdelem, így a harmadik menetre keményebben kellet kijönnöm, mindjárt próbáltam földre vinni az ellenfelem, ami egy kis idő után sikerült is, majdnem az egész 3 menetet kontrolláltam a földön. Miután sikerült befognom egy úgynevezett testháromszögbe, szerettem volna lekopogtatni az ellenfelem egy hátsó fojtással, de jól felkészült volt, nem sikerült beakasztanom a kezem a nyakához.

buchinger-mikhail2.gif

 

Az eredmény hírdetésnél izgultam is, hogy nehogy neki adják a meccset, mivel otthoni volt a srác, de én nyertem többségi pontozással. Nagyon örültem! Megszenvedett kemény küzdelem volt,  de minden rendben van, kicsit feldagadt a szemem alatt,kis izomláz, de ez csak napok kérdése és vissza is állok az edzésbe, hogz minél hamarabb haza tudjam hozni a világbajnoki övet.

buchinger-mikhail3.gif

Az edzőm és a menedzserem azt mondták a meccs után, hogy számolhattunk is azzal hogy, felkínálják nekem a lehetőseget az övmeccsre. Szeretném megköszönni a családomnak, a barátnőmnek, a kisfiamnak, a barátoknak, a rajongóknak és a szponzoroknak. akik mindig sokat segítenek a felkészülésemben: Kántor és Nagy-K.N.-stav,onlinestavba.sk, Gagako stav és akki a legtöbbet segít mindig, Nagy Marian! Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr186611337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása