TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Barao: Az öltözőben ébredtem fel a Dillashaw elleni meccs után

2014.07.28. 09:10 td_hriczuakos

UFC165_ULTIMATE_MEDIA_DAY_20130919_0102.jpg

A nemrégiben harmatsúlyú bajnoki címét elvesztő brazil Renan Barao mesélt a TJ elleni mérkőzésről, a dolgokról, melyekre emlékszik arról a bizonyos estéről, valamint a gyors visszavágóról:

„Mindig valami új dolgot kell mutatnod. A mérkőzést rövid idő leforgása alatt fogadtam el, nem voltam 100%-os állapotban, de legközelebb ez másként lesz. Soha életemben nem edzettem még ilyen keményen.”

„A bajnoki cím vissza fog kerülni Brazíliába, nagyon vágyom rá, hogy visszaszerezzem. Meg fogom szerezni azt, ami hozzám tartozik.”

„Mindenre emlékszek az első leütésig. Azután az ütés után már csak az öltözőben ébredtem fel. A találkozó eleje nagyon szoros volt, de minden megváltozott az ütés után.”

„Eleresztette azt a súlyos ütést a meccs elején, utána pedig már robotpilóta üzemmódban voltam. Túl lassú voltam, nem gondolkodtam. Az edzőm elmondta mit kell tennem, de mást csináltam. De ezúttal más lesz majd a helyzet, okosan fogok harcolni, és nem hagyom, hogy ez újra megtörténjen.”

„TJ mondhat, amit akar, de nem ő hozza meg a döntéseket, hanem az UFC. Ők pedig megadták nekem ezt a lehetőséget, így boldog vagyok, TJ meg téved.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr96544879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása