TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Sonnen ellen vonulhat vissza Rich Franklin

2014.05.02. 09:54 td_hriczuakos

Rich-Franklin.jpg

A 39 éves, 2005-ben középsúlyú bajnoki címet nyerő Rich Franklin-nek már csak 1 mérkőzése maradt szerződéséből, így valószínűleg hamarosan utoljára láthatjuk Franklin-t az Oktagonban. Rich igazi közönségkedvencnek számít, izgalmas bunyóiban mindig benne volt a K.O., melyet vagy ő osztott ki, vagy épp ő szenvedett el. Legutóbb 2012-ben láthattuk őt, akkor viszont Cung Lee brutálisan kicsapta az első menetben. Azóta nem sokat lehetett hallani Franklin felől, de az elmúlt időszakban a visszavonulás híre felerősödött vele kapcsolatban, és bár konkrét ellenfél és időpont nincs kijelölve, Sonnen jelezte, hogy „szívesen búcsúztatja” a korábbi bajnokot:

„Itt a lényeg: Franklin-nek már csak 1 meccse maradt hátra. Én lehettem volna a világbajnok. Akkoriban, amikor ő birtokolta az övet, simán szétrúgtam volna a s*ggét. Lehettem volna világbajnok, de nem kaptam meg rá a lehetőséget, ami miatt még mindig dühös vagyok. PRIDE bajnok is lehettem volna, de nem voltam a PRIDE-ban. Éveken keresztül elvertem volna azokat az embereket, és évekig védhettem volna meg mindkét övet, de nem kaptam meg az esélyt. Szóval, ha Rich-nek csak 1 meccse maradt hátra, és ha bárki, őt is beleértve kételkedne benne, hogy Chael Sonnen a valaha volt legjobb középsúlyú harcos, akkor kérem Mr. Franklin, hogy adja nekem az utolsó meccs lehetőségét, amely még a szerződéséből hátravan.”

Sonnen részéről tehát mehet a dolog, bár ezt eddig is tudtuk, de Chael előtte még Wanderlei ellen viaskodik majd, szóval akár tényleg létre is jöhet a dolog, amennyiben Dana is rábólint. Kérdés, hogy Franklin mit gondol a dologról, elvégre várhatóan ő ott lesz a Hall of Fame-ben, szóval nem biztos, hogy pont Sonnen ellen képzelné el utolsó fellépését.

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr446100730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása