TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Kálucz Martin négyes tornán K-1 nehézsúlyú bajnok

2013.10.14. 22:12 td_axl

Kálucz Martin megmutatta, nem csak MMA-ban képvisel jó szintet, a nyíregyházi négyes tornán K-1-ben végzett a nehézsúlyú mezőny élén.

kalucz.jpg

A debreceni edző, Hutai László egyik versenyzője baleset miatt nem tudta vállalni a nyíregyházi tornán való részvételt, így Martin mindössze 83 kilóval ugrott be a K-1-szabályrendszerű, nehézsúlyú bunyóra. Első riválisa a jó kéztechnikával rendelkező 115 kilogrammos Ruzsinszki volt. Az ütközet három menet után is igen egálszagúra sikeredett, így a bírák extramenetre küldték a feleket. Ez az etap már nem ment végig, Ruzsinszki szeme egy jobbegyenestől felszakadt, Martin leléptetéses győzelemmel jutott a döntőbe.


Nem igazán éreztem a bunyót, betegség miatt az elmúlt héten alig tudtam edzeni, a lényeg, hogy sikerült hozni a meccset – mondta Martin. 

A döntőben nem a Martin által várt harcos került, riválisa, a nyíregyházi Pócsik kétszer is leütötte, így ő került a fináléba. 

Az első menet az enyém volt, okosan bokszoltam, betartottam a taktikai utasításokat. A második és a harmadik menetre fejben és fizikailag is elfáradtam, csináltam hülyeségeket, de megosztott pontozással így is 2:1-re hoztam a mérkőzést. Nem gondoltam volna, hogy K-1 négyes tornát nyerek a hétvégén, pláne azután, hogy a hét elején még igen beteg voltam. Jó volt újra versenyezni, fel kell használnom a tapasztalatokat, s beépíteni a melóba. 

forrás: hungarianpitbullfighters.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr325568768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása