TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Teixeira bejelentkezett Jonesért

2013.06.02. 16:40 td_hriczuakos

teixeira.jpg

Előzetesen Ryan Bader lett volna az „áldozat” Glover számára a UFC 160-on, végül Bader sérülés miatt visszalépett, helyére pedig az új-zélandi James Te Huna ugrott be. Teixeira gyorsan be is bizonyította, hogy miért tartják a félnehézsúly egyik favoritjának, Te Huna nyakát majdnem letépte a guillotine fojtásnál. Ezzel már 4-0-s rekordot mutathat fel a szervezeten belül, de ami ennél is impozánsabb, az az, hogy ez volt zsinórban a huszadik győzelme. Lassan a bajnoki címért kopogtathat a főnöknél. Glover egy legendának tartja Mike Tysont, aki szintén jelen volt a legutóbbi gálán:

„Én vagyok a legnagyobb Mike Tyson fan. Amikor 13 éves voltam, felkeltem az éjszaka közepén, és elbújtam az apám elől, csakhogy láthassam őt bokszolni. Minden meccsem előtt nézek róla egy highlight videót, ez motivál engem. Amikor láttam őt, azt mondtam magamban: Úgy fogom mozgatni a fejem, mint ő. Remélem, nem csinálok semmi hülyeséget, és nem ütnek majd ki a szeme láttára.”

Aztán szóba került, hogy Glover szívesen bunyózik még, mielőtt találkozna Jonesszal, nem kapkodná el a dolgot, ha nem muszáj, ugyanakkor bármit megtesz a szervezet iránt:

„Bármi is legyen a történet, nagyon boldog lennék, ha mihamarabb megint a ketrecben lehetnék. Ha a UFC-nek gondja van azzal, hogy találjon valakit Jonesnak, hát én itt leszek.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr195340270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása