TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Tim Sylvia a UFC-ben fejezné be a pályafutását

2013.05.15. 19:38 td_hriczuakos

Igen, az a Tim Sylvia, aki korábban kétszer is magáénak mondhatta a nehézsúlyú bajnoki címet a szervezetnél. Miután kikerült a UFC-ből, gyakorlatilag minden szervezetnél megfordult már, mégis úgy érzi, a UFC az a hely, ahol méltóképpen fejezhetné be pályafutását. Egy-két esetleges meccsről be is számolt, vagyis mi lenne, ha visszatérne:

Frank Mirrel befejezetlen ügyem van. Anno eltörte a karomat, és bár hiába akartam tovább küzdeni, nem engedték nekem, ami nagyon irritál. Az lenne a jó, ha egy állóbunyóssal raknának össze, nagy show-t csinálnánk. Van is egy jó haverom, Pat Barry. Biztos vagyok benne, hogy a meccsünk után valamelyikünk megkapná az Est kiütése díjat, vagy pedig az Est bunyója cím lenne a miénk. Nagyon jó show-t tolnánk. Korábban sparringoltam vele, a nézők nagyon élveznék. Ő is odarakja magát, én is, így valamelyikünk tuti rosszul járna.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr935300656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása