TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Kálucz Martin kemény meccsre készül Polgár Ádám ellen

2016.06.12. 16:31 td_axl

kalucz-polgar.jpg

Ez a párosítás a magyar MMA-fanoknak ínyenc falat lenne, egyelőre K-1 szabályrendszerben nézhetjük a két titánt egymás ellen a Harcosok Klubja 23. főmeccsén.

Kálucz Martint és Polgár Ádámot a számomra legkedvesebb magyar harcosok között emlegetem mindig. Generációjuk legtehetségesebb bunyósai közé tartoznak, ennek a két srácnak van vére, ők valóban harcolnak a ringben, vagy ketrecben. Ádám volt anno a TOTALDAMAGE 5 évvel ezelőtti indulásakor az első interjúalanyom, időközben a Premium MMA Liga (HFC) 84 kilós bajnoka lett,  Kálucz Martin pedig a TOTALDAMAGE Fight Night #1 torna indulója volt, természetesen megannyi látványos és sikeres meccset lehozva azon kívül is. Épp a Premium MMA Liga (HFC) rendezvényén láthattuk MMA meccsen itthon legutóbb, ez pedig felvetette a kérdést, hogy súlycsoporttól függően láthatjuk-e egymás ellen Martint és Ádámot a ketrecben? Ha a ketrecben nem is, de a Harcosok Klubja ringjében július 9-én igen, ugyanis ők ketten vívják K-1 szabályrendszerben a főmeccset. Martinnal dumáltam kicsit, miközben holnapi államvizsgájára készül:

Szia Martin, hogy vagy most? Suli, nők, bunyó? 

Üdvözlök mindenkit! Köszönöm kérdésed, minden a legnagyobb rendben, június 13-án államvizsgázok, tehát most arra próbálok 100%-ban koncentrálni. Nőügyeim sajnos siralmasak, mivel már lassan 48 órája szüzességet fogattam az államvizsgámig. A bunyóval a moldovai meccs óta leálltam. Ennek az oka egy kisebb depresszió volt, nehezen tudtam feldolgozni a történteket, de ez napról-napra enyhül.

A moldovai kaland nem úgy sikerült, ahogy tervezted, nevezzük frusztrálónak? 

Sikerült egy nagyon jó formát összehozni Lókodi Attila edzőmmel, az indulás előtt mentálisan is rendkívülien éreztem magam, sérülések sem hátráltattak, biztos voltam a győzelemben, mégis kikaptam pontozással.  A mérkőzés nagyjából abból állt, hogy annak ellenére, hogy folyamatos állóharcra számítottam, egyből levitt földre az ellenfelem, ahonnan még ha sikerült is felállnom, ő újra levitt és lent tartott. Egy taktikus, unalmas meccs volt, amolyan MMA nézettségrontó, de a moldávnak ez kellett a győzelemhez.  Soha életemben nem magyarázkodtam, ha alulmaradtam, ez most se volt másképp. Meccs után odamentem az ellenfélhez és csapatához, meghajoltam és közöltem angolul, hogy te voltál a jobb, gratulálok. Ezt követően leültem egy csendes kis sarokba, hálát adtam, hogy nem lett semmi bajom és hogy itt versenyezhettem. Majd elkezdtem gondolkodni egészen addig, míg haza nem értünk, ezután még itthon is naphosszakat gondolkodtam, hogy miért kaptam ki, mikor simán nyernem kellett volna. Időközben már megtaláltam a miértjét és legközelebb nem fogok ilyen amatőr hibába esni, mint most.

Külföld után ismét itthon bunyózol majd, egy igazi ínyenc meccsen Polgár Ádám ellen.

Július 9-én a Harcosok Klubja 23. gálán lépek ringbe és főmérkőzést fogunk vívni Polgár Ádámmal K-1 szabályrendszerben. Nagyon érdekes lesz számomra ez a meccs, mert nekem Ádám volt mindig is az egyik kedvenc MMA harcosom Magyarországon. Kb. 5 éve kikaptam tőle MMA-ban, akkor mondtam Ádámnak, hogy nem fogok visszavágóért kapálózni, inkább mérkőzzünk külön-külön külföldiek ellen és szurkoljunk egymásnak. A K-1 egy nagyon kemény szabályrendszer, de úgy gondolom, sem Ádám részéről, sem az én részemről nem bír akkora presztízzsel, mint egy MMA meccs, mivel nekünk az a fő sportágunk. Viszont ez nem azt jelenti, hogy puhatolózás lesz, vagy hogy nem érdekel minket az eredmény. Ahhoz, hogy egy meccs jó legyen, 2 ember kell és hát szerintem nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy látványban nem lesz hiány a HK23 főmeccsén.

Ezek szerint a kézsérülésed a múlté (kopogjuk le sokszor)?

Hál’Istennek kijelenthetem, hogy vége a kézfájásnak, persze ehhez kellett egy jó pár ember jólelkűsége, akiket ezúton is ölelek!

Hosszútávon mi az irány számodra? K-1 meccsek, vagy MMA? Mérkőzéslehetőségektől függ?

K-1 meccseket mindig örömmel bevállalok, viszont az MMA-val várni akarok legalább egy fél évet. Azt a bizonyos hiányosságomat pótolnom kell, ami a vesztemet okozta Moldovában és fejben is össze kell szedni magam. 2012. december 22-én kaptam ki utoljára Oroszországban, akkor valami fordult bennem, jóval nagyobb önbizalommal mentem be minden alkalommal a ketrecbe és ha jól számolom, 9 meccsig ez be is jött, egészen idáig. Most kell egy kis idő, hogy újra érezzem magamban a tűzet, ha ketrecbe lépek!

Végül mit üzensz az olvasóknak?

Szívből kívánok minden kedves TD olvasónak jó élményekkel teli nyarat.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr208801950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása