TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BOX: Broner kihívta Mayweathert, Mayweather kiröhögte Bronert (videó)

2016.04.02. 20:44 td_interim

image-2-1000x600.jpeg

A kihívós szöveg bizonyos részén mi is felkacagtunk.

tdmg_banner.png 

Ma hajnalban Adrien Broner kilencedik menetes TKO-val legyőzte Ashley Theophanet, aztán a győzelmi interjúban egykori mesteréhez, a közönségből figyelő Floyd Mayweather Jr-hoz fordult, megpróbált ugrásmentes tűt tenni a lemezjátszójába, majd mikor nem sikerült, végül is leszarta, és imigyen szólt:

Adrien "The Problem" Broner calls out Floyd Mayweather after his 9th round stoppage of Ashley Theopane.Do we see this fight happening? #MayweatherBroner ?

Posted by Supreme Boxing on Friday, April 1, 2016

Valószínűleg már mind tudtok róla, hogy valaki, akire felnézek, valaki, akit csodálok, fogta magát, és egy interjúban rosszakat mondott rólam. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem ez nem tetszik, és nem akarom ezt tenni, de én olyan férfi vagyok, akit a sport nevelt, szóval én és Floyd – találkoznunk kell. Találkoznunk kell és kész. És én férfi vagyok, és... és...

 

Várjá' várjá' várjá' várjá' várjá' várjatok várjá' várjá' várjatok!

 

Végtére is férfi vagyok, végtére férfi vagyok, és az utcáról jövök, a lövészárkokból – a legaljáról, a semmiből. Arról beszélek, hogy vízzel ettem a kukoricapelyhet, hogy a semmiből jöttem, és sohasem engedném meg valakinek, hogy ilyen tiszteletlen legyen velem. Szóval találkoznunk kell, nem érdekel, hogy sparringolunk, vagy meccsen, csináljuk meg!

Mayweather, mint fentebb láthattátok, nagyon nevetett, emeljük ki még egyszer, hogyan:

Etől teljesen függetlenül ismételjük át a kihívás legszebb részét:

Várjá' várjá' várjá' várjá' várjá' várjatok várjá' várjá' várjatok!

Mayweather-t ma megkérdezték egykori védence szavairól, ekkor szent pózba vágta magát, és ezt mondta: 

Hát, ma van a bolondok napja, és igazából ez volt az est legnagyobb vicce. Azt szeretném, ha folytatná, győzne, és ami Adriennek fontos... nem csak a győzelem, de a boksz utáni élet is nagyon, nagyon fontos.

 

Emlékszem, amikor fiatal voltam, nekem nem volt egy Floyd Mayweatherem, aki a jó irányba terelt volna. Ne olyan légy, Adrien, mint én, légy jobb nálam!

 

Szerintem hallgatott rám, beszéltem ma vele, ami jó. Csak a legjobbakat kívánom neki.

Mindennek pedig az volt a háttere, hogy Broner a meccs előtti sajtótájékoztatón Hateweather Promotionsnek, azaz Floyd nevének átszabásával kb. Gyűlöletes Promóciónak nevezte az egykori „nagy tesó” üzletét, tovább mérgesítve ezzel a két egykori jó barát közti viszonyt. Erre Mayweather epikus hosszúságút reagált vissza, melyben többek között kígyónak és ex-alkoholistának titulálta Bronert, és ez vezetett a fenti várjá' várjá' várjá' várjá' várjá' várjatok várjá' várjá' várjatok kihíváshoz.

Ettől már független, de jól jelzi AB mentális szétesését az, hogy majdnem nem bokszolhatott, mert néhány héttel a meccs előtt fegyverrel fenyegetett, eszméletlenre vert, majd kirabolt egy embert az utcán, aki előtte egy fogadáson elnyerte a pénzét – a mérlegelésen pedig nem hozta a kisváltó bajnoki súlyát, a 18 dekás többlettől pedig nem volt hajlandó megszabadulni, így még a szorítóba lépés előtt megfosztották WBA övétől.

Mi lesz már ezzel a gyerekkel?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr658554986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása