TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Chuck Liddell: Fénykoromban kiütöttem volna Jones-t

2016.03.13. 15:02 td_hriczuakos

chuck-liddell-image-2.jpg

A „Jégember” egy beszélgetős műsor vendége volt, ahol komoly szöveg hagyta el az öreg ajkát.

Történt ugyanis, hogy Liddell a „The Fighter and The Kid” nevű podcast egyik felvételén vett részt, mikor is azt a kérdést kapta, hogy mi lett volna, ha még aktív pályafutása során szembekerült volna Jones-szal? Chuck nem volt szívbajos, mivel azt nyilatkozta, hogy Jones nem sok veszélyt okozott volna rá nézve, és végül beleszaladt volna egy kiütésbe. Jon persze nem hagyhatta szó nélkül a dolgot, és twitter fiókján úgy reagált, hogy Liddell-nek okosabban kellett volna bunyóznia, így talán az álla is egészségesebb állapotban lenne.

Az EA Sports UFC 2 bemutatójának buliján aztán ismét elkapták Liddell-t, hogy meghallgassák a véleményét:

„Valaki említette nekem ezt a bejegyzést a minap, mivel én láttam a kiírást, hisz nem követem figyelemmel Jon twitter-ét. Nem tudom, hogy végighallgatta-e az interjút, mindenesetre nem bántam volna, ha ő is hasonló dologgal állt volna elő. Ennek most talán zavarnia kellene? Nos, egyáltalán nem zavar. Én viszont továbbra is tartom a véleményemet, szerintem ha fénykoromban találkozok ellene, akkor kiütöm. Nem okozott volna gondot, hogy eltaláljam őt, és egy idő után elkerülhetetlen lett volna, hogy ne üssem ki. Jones nem a nagy ütőerejéről híres, az pedig kizárt, hogy birkózásban jobb lenne nálam.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr598471194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása