TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Gönczi: Maradandó élmény lesz az HFC 12, erről saját kezűleg gondoskodom!

2015.12.08. 16:10 td_interim

1381430_1458718437693391_1969625359_n_1.jpg

Gönczi János lassan két éve, az első HFC-gála óta nem küzdött itthon – szombaton, az HFC 12-n végre hazatér. Erről és a külföldön szerzett élményekről is beszélgettünk vele: interjú a kattintás után.

 hfc_12_banner_336x280.jpg

Mit jelent számodra a küzdősport? Édesapád és testvéred is kiváló küzdősportolók, milyen érzés ilyen közegből érkezni, ebben élni?

A sport nagymértékben meghatározza én és a családom életvitelét. Édesapám által kerültem bele küzdősportok világába, és a mai napig is ő mesterem. Meccsekre való felkészülésem ő irányítja még akkor is, ha nem tartózkodom itthon, olyan helyzetben leadja az edzéstervet és folyamatosan tanácsokkal lát el. Szerencsére edzőpartnerért nem kell messzire mennem, mert az öcsém álló- és földharcban barmikor tud segíteni, és így mindketten könnyebben tudunk fejlődni.

Utoljára a HFC01 során láthattunk Téged magyar MMA mérkőzésen. Hogy emlékszel vissza arra a nagyszerű küzdelemre?

Magyarországon utoljára a HFC01-en szerepeltem, lassan két éve. Vegyes érzelmekkel gondolok vissza, az első meccsem sima volt, gyorsan hoztam, a másodikon több taktikai hibát is elkövettem, és extra menet után pontozással elment a meccs, de annak örülök, hogy a vereség ellenére a gála egyik leglátványosabb mérkőzését sikerült összehozni.

A HFC azóta lehozott 11 gálát, hogy látod a szervezet fejlődését?

Bár nem tartózkodtam itthon, de a szervezet fejlődését nyomon követtem folyamatosan, és minden elismerésem, komoly nemzetközi szintre emelkedett az HFC, és remélem, ez az fejlődés tovább folytatódik a jövőben is.

Időközben Kínát is megjártad. Milyen volt kint, miben sikerült fejlődnöd?

Volt szerencsém több országban edzeni, köztük Kínában is. Jó lehetőségnek és élménynek tudom be, megismertem egy teljesen más kultúrát, embereket, több fajta edzésmódszert, valamint jobban beleláttam a muay thai és K-1 stílusba, és gyakorolhattam is őket bőven. Kínában ezek a legnépszerűbb sportágak között vannak.

A Bácskai Dávid elleni küzdelemtől mit vársz szombaton? Hogy készültök?

Az ellenfelemet nem igazán ismerem, nevén kívül mást nem is tudok róla, nem becsülöm le, de a második menetig nem hiszem, hogy kihúzza. Felkészülésemet apán kívül többen is segítik, legfőképpen Halász Dávid, aki a nagyon sokat segít a földharcom javításában, valamint Kálucz Martin és Vida György, akik állandó sparringpartnereim.

Végül mit üzensz az olvasóknak?

A Totaldamage olvasóinak azt üzenem, hogy ne hagyják ki december 12-én az HFC 12-t, saját kezűleg gondoskodom arról, hogy maradandó élmény legyen!

Gönczi János a Gönczi Team tagja.

Vásárolj a TDMGStore-ban és HFC12 jegyet kapsz ajándékba!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr108148850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása