TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Road to HFC 10: Makai Renátó

2015.09.16. 12:10 td_interim

tnt.jpg 

Hamarosan érkezik a Hungarian Fight Championship tizedik gálája, Zalaegerszegről. Ennek apropóján megkerestük a rendezvényen ketrecbe lépő bunyósokat és megkértük őket, mutatkozzanak be pár sorban. Kattintás után Makai Renátó levelét közöljük – TNT-ről már számtalanszor olvashattatok nálunk, de most személyesen foglalta össze a legfontosabb tudnivalókat. Renátó az HFC 10 nehézsúlyú négyestornáján indult, ellenfele az osztrák Roman Blaschek lesz.

 

Sziasztok!

 

Makai Renátó vagyok, nehézsúlyú MMA versenyző, a Sárközi MMA Team csapatához tartozom. Judo-s múlttal rendelkezem, évekig voltam a válogatott keret tagja. Azóta megjártam az USA-t: ellátogattam az A.T.T.-be és a Blackzilians-hez is, itt az aktuális UFC sztárokkal edzhettem együtt. Amerikában is van lehetőségem mérkőzni a Gladiator Challenge keretein belül.

 

Az HFC 10 mérkőzéslehetőségének nagyon örültem, mert így itthon is profi körülmények között és profi szabályrendszerben mérettethetem meg magam. Hosszú távon tervezek az HFC-vel. Az ellenfelemet nem ismerem, de úgy gondolom, mindenki, aki egy pro gálán indul, egy felkészült versenyző kell, hogy legyen, ezért biztosan nehéz küzdelem lesz. Ettől függetlenül csak egy állomásnak tekintem a továbbiakhoz, a célom ugyanis megnyerni a tornát és az HFC övet.

 

A küzdelem, az MMA nekem a szabadságot jelenti, ott, a ketrecben érzem úgy, hogy bármi megtörténhet, bármit megtehetek, megszűnik minden más.

 

A kedvenc harcosom Fedor Emelianenko, remélem, tényleg visszatér. Nagy kedvenc még Brock Lesnar, őt nagyon csípem azért is, mert képes volt párhuzamosan a küzdősport világában és a pankráció, a szórakoztatás világában is megmutatni, hogy a legjobbak közé kell sorolni. A kedvenc mérkőzésem az lett volna, ha az ő meccsük összejön, ami sajnos nem sikerült.

 

Én magam is foglalkozom pankrációval, a HCW csapatánál vagyok. Múlt hétvégén volt is egy óriási bulink egy tuning és motoros találkozón Pécsen, ahol az Éjjel-Nappal Budapestből ismert szereplőtársammal, Dongóval csaptam össze, és még Renegade, a HCW igazgatója és Dover, szintén pankrátor is ott voltak a ringben. Nagyon király volt – de most előre, irány az HFC ketrece!

Makai Renátó a Sárközi MMA Team tagja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr617792646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása