TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TDFN#1: Totaldamage cikkíró a ketrecben, avagy bunyózni megyek

2014.05.20. 20:45 td_Emree

Engem ért a megtiszteltetés, hogy a Totaldamage szerzői gárdáját képviselhetem a május 24-i TOTALDAMAGE FIGHT NIGHT #1 MMA rendezvényen.

TDwriter_blog.jpg

Mivel egy történetben bemutatásra kerülnek a szereplők, így én is írok pár sort magamról, szeretnék bemutatkozni nektek!

Varga Imrének hívnak, Székesfehérváron élek és itt is edzem. Jelenleg a Kodolányi János Főiskola történelem szakán tanulok. Ha nem a padot, vagy az edzőterem tatamiját koptatom, akkor a helyi moziban is megtalálhattok. A küzdősporttal/harcművészettel korán megismerkedtem a családom révén, de engem csak 10 éves koromban engedtek el az első edzésemre. Kyokushin karatéval kezdtem, de a bimbózó szerelem 6 év után barátsággá szelídült. Ezt egy majd 3 éves szünet követte, küzdősport fronton, amikor is megtudtam, hogy a Pitbull Team Székesfehérváron is nyit egy termet Vogel Zoltán és Nagy Tibor vezetésével. Így nem is volt kérdés, hogy ott a helyem.

Ez egybe esett azzal az időszakkal, amikor komolyabban elkezdtem követni a hazai és külföldi MMA élet történéseit. Így botlottam bele a Totaldamage honlapba is. Mivel már én is tagja vagyok a cikkíróknak és nem akarom, hogy esetlegesen haza beszéléssel vádoljanak, így csak annyit mondok, hogy az első cikk elolvasása után rajongóvá váltam.

Másfél évvel ezelőtt jutott el hozzám a hír, hogy városunk küzdősport palettáján már egy ideje a brazil jiu-jitsu is megtalálható, így elmentem egy edzésre - amit Romanek Bence és Pintér Tibor tartottak a Gracie Barra egyesület képviseletében - és hát ott is ragadtam. Tavaly szeptembertől, pedig már MMA edzéseknek is helyet ad a Predator’s Gym, ezeket az edzéseket Bence és Gábor József vezetik.

tdfn1_jegyek_bannerv4.gif

Az idei év elején döntöttem úgy, hogy megkeresem a Totaldamage szerkesztőségét és megkérdezem, hogy tudnék-e nekik segíteni valamiben. Tettem ezt, azért mert a nyelvvizsga után jó lehetőségnek tűnt a nyelvgyakorlásra, továbbá úgy gondoltam, hogy ki kell vennem a részem az MMA itthoni népszerűsítéséből, mert korábban rengeteg hülyeséget olvastam/hallottam már a sporttal kapcsolatban.

A mostani küzdelem története kicsit vicces, legalábbis a számomra. Ment az ötletelés, hogy ki jöhetne szóba a tartalék meccseken 84 kilógrammban, és én poénból elszóltam magam, hogy én pont annyi vagyok. Nem is történt semmi, egészen három héttel ezelőttig, amikor is kaptam egy hívást, hogy ha komolyan gondolom, szerveznek nekem egy amatőr meccset. Én meg akartam, így most itt vagyunk.

fekete2.jpg

Ellenfelem: Fekete Mátyás

Ellenfelem Fekete Mátyás Péter lesz, aki az érdi Silverback Fight Club csapatát képviseli. Már több meccse is volt, legalábbis a Youtube szerint, így komoly kihívás elé nézek, amit csak fokozza a helyzetet, hogy elég rendesen ki van gyúrva. A felkészülésem jól sikerült, megteszek minden tőlem telhetőt a győzelemért. Ha kíváncsiak vagytok a mérkőzésekre, akkor látogassatok el május 24-én szombaton a Syma Csarnokba, a MAX 2014 SCITEC NUTRITION Harművész és Küzdősport Expo keretén megrendezésre kerülő gálánkra!

Végül, de nem utolsó sorban szeretném megköszönni a felkészülés során nyújtott segítségüket edzőimnek: Gábor Józsefnek, Nagy Tibornak, Pintér Tibornak és Romanek Bencének, és a legjobb edzőpartnernek, Reich Áronnak. A listát még hosszan folytathatnám, de a többieknek majd személyesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr496184832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása