TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Végh "Pumukli" Attila bizakodva várja a Newton elleni visszavágót

2014.03.02. 11:17 td_Emree

Bellator-113-Fight-Poster.jpg

Végh „Pumukli” Attila mindenki számára ismerős lehet, akik követik az MMA történéseit, oldalunk a Totaldamage Fighter 2013 kiemelt díjjal jutalmazta. Az alábbiakban egy interjút olvashattok tőle, amint tengerentúlon készített vele Ray Thompson. A téma, pedig nem is lehetne más, mint a közelgő, Emanuel Newton elleni címmérkőzés.

Tudjuk rólad, hogy birkózó és (zen bu kan) kempo karate alapokkal rendelkezel, segített ez az MMA-ban?

Ha birkózó alapokkal rendelkezel, akkor erős törzsed van, ami nagy előny és az ütéseket is sokkal könnyebben sajátítod el. Szerintem az MMA-ban a legjobb, ha birkózó háttérrel rendelkezel.

Mennyire volt nehéz a birkózó és kempo technikákat az MMA-hoz igazítanod?

Sok gyakorlat, rengeteg edzés és az edzőim tanácsai kellettek hozzá. Kedden és csütörtökön speciális edzéseim vannak az ország legjobb birkózóival, ezek az edzések kifejezetten az én számomra lettek kialakítva. Nagyon gyorsan fejlődöm.

Beszéljünk most egy kicsit a Bellator félnehézsúlyú mezőnyéről, elégedett vagy azoknak a harcosoknak minőségével, akiket a Bellator bemutatott ebben a súlycsoportban?

Igen, elégedett vagyok, kiváló ellenfeleim vannak a súlycsoportomban, de én vagyok a Bellator egyedüli félnehézsúlyú világbajnoka.

A következő ellenfeled Emanuel Newton lesz, azok után, hogy milyen szoros volt a korábbi küzdelmeket, szeretnél most egy jóval egyértelműbb módon nyerni?

Az első összecsapásunk valóban igen szoros volt, de most jobb taktikám van. Nagyon jó érzéseim vannak a meccsel kapcsolatban.

Mik a meglátásaid Emanuel Newtonról, mint ellenfélről?

Jó harcosnak tartom, de a Bellatornak csak egy félnehézsúlyú bajnoka lehet (Newton jelenleg interim bajnoki poszton van a Bellatornál, míg a „rendes” övet Pumukli birtokolja), és a mérkőzés után én leszek az.

Mesélj nekem a könyvedről. Mi motivált a megírására?

Szeretném felhívni a fiatalok figyelmét arra, hogy elérhetik az álmaikat. Én vagyok a bizonyítéka annak, hogy lehetsz bajnok, a sanyarú körülmények ellenére is, egy kicsi európai országból, angol nyelvtudás nélkül is. Most én vagyok a félnehézsúlyú világbajnok!

Miért vegyék meg az emberek a könyved, mit tudhatnak meg rólad és eddigi utadról?

Olvashatnak az edzéseimről, fizikai felkészülésemről és arról, hogyan kezdtem el az MMA-t. Érdekes olvasmány minden sportrajongó számára.

Köszönöm mindenkinek a támogatást, különösképp legjobb barátomnak és edzőpartneremnek Matus Mecarnak, legjobb birkózó edzőimnek, Bodor Norbertnek és Milan Revickynek, fő támogatómnak a Norko Friends étteremnek, és a legnagyobb köszönet CSALÁDOMNAK a támogatásért! Jelenleg is új szponzorokat keresek. Aki szeretne támogatni tudassa velem a Facebookon vagy a Twitteren!

www.facebook.com/pumuklivegh
twitter.com/PumukliVegh

Köszönöm a támogatásotokat, szeretlek titeket! Szurkoljunk együtt Pumuklinak és, aki teheti, használja a fenti elérhetőségeket és támogassa!

War Pumukli!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr415837243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yusuf Namajev 2014.03.04. 10:14:14

Sziasztok!
az lenne a kérdésem,hogy a Végh Attila könyvéből lesz esetleg magyar nyelvű fordítás,illetve ennek ti tervezitek a berendelését,terjesztését?
süti beállítások módosítása