TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Totaldamage Fighter 2013 közönségdíj nyertes: Nánási Fatime

2014.02.15. 17:23 td_axl

fatime.jpg

A Totaldamage Fighter 2013 nyereményjátékunk közönségdíj nyertese a játék szabályainak értelmében Nánási Fatime lett, amihez szívből gratulálunk! A 18 éves újpesti hölgy tavaly nyáron szerzett grappling világbajnoki címet. Ezzel kapcsolatos gondolatairól és további terveiről korábbi írásunkban beszélt Fatime. A Totaldamage Fighter 2013 közönségdíj elnyerésével Fatime elnyerte a jogot, hogy oldalunk oldalsávjában foglaljon helyet három hétig, valamint egy Totaldamage ajándékcsomagot is átvehet tőlünk, melynek tartalma egy Totaldamage póló és sapka. Fatime így értékelte első helyezését:

A 2013-as évemre úgy tekintek vissza mint egy új kezdetre. Ebben az évben lettem nagykorú, ekkor volt az első grappling mérkőzésem és ebben az évben vettem nehéz búcsút előző egyesületemtől és kerültem ide a Növényi Sportakadémiára. 2013-ban vehettem részt az első világbajnokságomon, és egész évben sikerült megvalósítanom a célom, miszerint No-Gi grapplingben csak első helyezést értem el. Ez az év ösztönöz a jövőre nézve, hogy sose adjam fel.

Meglepetésként ért, hogy nevezve lettem erre a versenyre. De már az első pillanattól kezdve hálás vagyok a nagynénémnek, ugyanis ha ő nem nevez, én biztosan nem nevezek magamtól. Rettenetesen nagy megtiszteltetés, hogy közönségdíjas lettem, nagyon jó érzéssel tölt el. Nem tudom elégszer megköszönni az embereknek, hogy részt vettek ebben, segítettek és bizalmat szavaztak nekem. Ez számomra egyfajta ösztönzés. A 2014-es évben is mindent megteszek, hogy hasonló eredményeket érjek el, ezt megígérhetem!

Fatime után hamarosan megismerhetitek a szakmai díjazottjainkat is, akik 2013-as munkáját és eredményeit szeretnénk kiemelni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr305813342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása