TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Werdum kezében a döntés

2013.12.15. 11:59 td_titusz

werdum_1.jpg

Fabrico Werdum csúnyán mondva második gyerekkorát éli az UFC-ben. A BJJ fenomén 2012-es visszatérése óta egy három meccses győzelmi szériát tudhat magáénak, és láthatóan a sokat vitatott állóharc tudásán is csiszolt, nem is keveset. Teljesítményével meggyőzte a főnököt, hogy bizony, készen áll az igazi megmérettetésre, amin a bajnoki öv a tét. Igen ám, azonban Cain Velasquez-t ismét műteni kellett, így hosszabb pihenőre kényszerült. A helyzet tisztázása érdekében Fabrico Las Vegasba utazott, ahol tárgyalt Dana White-al a jövőjét illetően. A megbeszélést követően a következőt nyilatkozta:

" Azt mondták, hogy rám bízzák a döntést. Összeültem Danával és a csapatommal, és az UFC azt mondta, hogy én döntök, hogy várok a bajnokra, vagy küzdök. Még gondolkodom a dolgon, de azt hiszem megvárom a lehetőséget, hogy a címért mehessek, hiszen én vagyok a következő a sorban. De ez még nem 100%."

Egyes hírek szerint, ha mégis küzdene, várhatóan a Travis Browne vs Josh Barnett párosítás győztesét kapná ellenfélként.

"Remélem hamar visszatér, talán július, augusztusban. Manapság gyorsan gyógyulnak az emberek, ebben bízom. Még a kezelő orvosomat is elküldöm neki, hogy jobban legyen. Kifizetem a felgyógyulását" - mondta nevetve. "A végleges döntésem jövőhétre meghozom. Ez egy egyszeri lehetőség az életben, és sokat vártam rá. A legnagyobb vágyam, hogy én lehessek az UFC bajnoka. Más vágyaimat teljesítettem, ADCC bajnok és világbajnok vagyok jiu jitsuban, de kell egy cím MMA-ban is."

Kíváncsian várom mit fog dönteni a harcos, szerintem ha tényleg úgy érzi, hogy meg tudja verni a bajnokot, akkor nem várna rá, megmérkőzne előtte még valakivel. Számomra kicsit úgy tűnt, mintha félne attól, hogyha veszít, elbukja a címmeccs lehetőségét, de egy igazi bajnok nem válogat.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr115690813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása