TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Forrest Griffin visszavonulásának okairól

2013.12.09. 18:52 td_adamrepa

FGriffin.jpg

Forrest Griffint egy nemrégiben készült interjúban a UFC utáni életről, valamint egy esetleges visszatérésről kérdezték. Griffin elmondta, hogy sajnos ez fizikailag lenne lehetetlen számára.

"Az elején még nem akartam abbahagyni, de a visszavonulásomat akkor jelentettem be, mikor épp terveztem úgymond visszajönni és azzal szembesültem, hogy egyszerűen nem kivitelezhető. Elmúlt felettem az idő. A vállam kész van, ezért bal kézzel kell már egy ideje fogat mosnom. Ez van. Egy kosárlabdát sem tudok már eldobni, sőt, semmilyen labdát. Jobb kezes voltam."


"Az utóbbi három évben gyakorlatilag egy kézzel harcoltam. Az edzőtáboraim Frank Mir-stílusban zajlottak - azon dolgoztam, ami a legkevésbé fájt aznap. Mit csináljunk ma? Mi az, ami nincs lerobbanva? Azt fogjuk edzeni."

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr905683097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása