TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Fitch: Nagyjából 15 meccsem van még hátra

2013.07.21. 18:44 td_hriczuakos

Nagy érte a Fitch-rajongók táborát, miután kiderült, hogy a korábbi elsőszámú kihívóval nem számol White a jövőben az UFC-nél. Mondjuk Jon-nak sem kellett besz*rnia, várható volt, hogy a korábbi UFC sikerek (és bukták) után nem marad munka nélkül. Végül nem a Bellatorban kötött ki, mint azt sokan várták volna, hanem úgy döntött, hogy a Ray Sefo által semmiből összekovácsolt WSOF harcosa lesz. Néhány hete jött a debütáló meccse, ami azonban nem várt fordulatot tartogatott magában, Fitch-et 11 év után kopogtatták. Egyelőre nincs hír, ki ellen lép legközelebb a ketrecbe, addig is válaszolt néhány kérdésre:

„Nagy nyomást helyeztem magamra a debütáláskor, talán túlságosan nagyot. Valami nagy dolgot akartam. Ez a szervezet sokat dolgozott azért, hogy engem megszerezzen, szóval úgy gondoltam, én is segítek nekik a következő szintre lépni. Várható volt, hogy sokan nézik majd a gálát, azok után amiken az utóbbi hónapokban átmentem.”

„Arra gondolok, hogy 1 éven belül 3 mérkőzést hoznék le, az 15 meccset jelent 5 év alatt, már persze ha egészséges vagyok. Azt hiszem, nagyjából 15 meccsem van még hátra.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr835415826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása