TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Roy Nelson: Én vagyok Barry Sanders, csak MMA-ban

2013.05.28. 19:11 td_hriczuakos

Roy Nelson a UFC nehézsúlyú mezőnyének egyik meghatározó alakjává nőtte ki magát. Behúzta a TUF nehézsúlyú évadát, majd elindult hódító körútjára. Eddig akárhány győzelmet szerzett a szervezeten belül, azt mind KO-val, vagy TKO-val tette. Őt is érdekli a bajnoki cím, de meglátása szerint, egy darabig aligha érezheti közel magához az övet, pláne úgy, hogy a főnökkel köztudottan nem ápolnak testvéri kapcsolatot:

"A UFC bizniszre épül. Ezért bunyózott Sonnen a múlt hónapban. Nem akarták, hogy Mark Hunt most nyerjen, JDS-t szeretnék győztesnek, hogy megint megküzdhessen Cain ellen. Papíron ez mutat jobban, ez a bunyó hozhat sok pénzt. Amikor Bigfoot kiütötte Overeemet, az megkavart néhány szálat. De én is pénzt hozok a meccseimmel. Akarom-e a címet? Hát még szép. Én olyan vagyok, mint Barry Sanders, csak MMA-ban. Imádod amikor játszok, mégsem látsz a Super Bowl-on. És ez csak egy dolog a sok közül. Ez is a politikáról szól, nem a bunyóról."

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr525317936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása