TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Harcosok Éjszakája 2: Kálucz tornagyőztes, Bódis, Robotka és Pap övet szerzett

2013.05.13. 20:59 td_axl

945431_576147375763153_2127530809_n.jpg

Kálucz Martin nyerte a 85 kg-s MMA-tornát

Hétvégén Komáromban rendezték a Harcosok Éjszakája 2 küzdősport gálát, mely megannyi izgalmas párosítást tartogatott a programjában. Ez maradéktalanul be is jött, MMA és K-1 szabályrendszerben is frankó bunyókat hoztak a srácok. Robotka Máté Győrből érkezve nyert NFC övet K-1 szabályrendszerben, Bódis Gergő nem töltött sok időt a ketrecben szintén NFC övéért harcba szállva MMA szabályok közt, ahogy Pap Sándor is diadalmaskodott az est folyamán címmérkőzésen.

robotka.jpg

Robotka Máté bajnoki címével

Nagy érdeklődés közepette került sor a 85 kilogrammos súlyhatárral kiírt profi nyolcas torna küzdelmeire, a mezőnyben a Hungarian Pitbull Fighters Debrecen kiválósága, Kálucza Martin is helyet kapott. Martin beváltotta a papírformát, esélyestől elvárhatót teljesítménnyel, magabiztosan szerezte meg a győzelmet. 

A legjobb négy közé jutásért a szeghalmi Gurmaival meccseltem – kezdte Martin. –Azt éreztem, hogy nem igazán akar állóharcba bocsátkozni, betámadt, de sikerült levinnem földre. Ott többször megütöttem, aztán egy karkulccsal megszereztem a győzelmet.

Versenyzőnk a második mérkőzésén az első kanyarban erőnyerő bősi Kovalcsik Kristóffal ütközött a finálé jogáért. 

Az volt a taktikám, hogy a döntőig gyors győzelmekkel jutok el, így álltam neki a második mérkőzésemnek is. Levittem a srácot, kiültem rá, megütögettem, aztán eltoltam a karját, kitettem a csípőm oldalra, s megcsináltam a karprést. 

Martin a döntőben a Jóni Team fighterével, Horváth Botonddal találta magát szembe. 

Botond sokat fejlődött, az elődöntőben egy nagydarab, izmos, bősi srácot győzött le, meglepett, hogy vele kellett küzdenem a győzelemért. Elbambultam, levitt, próbált rajtam dolgozni, de nem igazán tudott megütni. Aztán volt egy kis földharc, végül egy hátsó fojtással sikerült lezárnom a csatát. 

Tisztelve az ellenfeleket, ezt a tornát meg kellett nyernem – jelentette ki Martin. –Magabiztos voltam, egyetlen mérkőzésemen sem éreztem, hogy baj lehetne. A komáromi torna egy állomás volt a felkészülésemben, készülök tovább, komoly feladatok várnak rám. Köszönöm a gála szervezőinek a meghívást! Továbbá köszönet Kovács Szabolcs menedzsernek, barátomnak és edzőpartneremnek, ifjabb Gönczi Jánosnak és Váradi Tamás edzőnek! Ki ne hagyjam Hutai László edzőt sem, aki nagyon sokat segített a felkészülésemben. Sajnálom, hogy nem volt ott velem, a torna előtti időszakot nagyrészt vele dolgoztam végig, a pozitív hozzáállása rengeteg energiát adott!

forrás: http://www.hungarianpitbullfighters.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr745298997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása