TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Végh Pumukli Attila: Köszönöm, hogy mellettem álltok!

2013.04.29. 21:44 td_axl

pumukli_1362157600.jpg

Végh Pumukli Attila február 28-án megszerezte a Bellator MMA félnehézsúlyú bajnoki címét. Bősön jártam Attilánál, hogy meséljen erről a sporttörténeti pontról, a címmérkőzésről és az azóta eltelt napokról, terveiről. Köszönjük Pumukli és továbbra is WAR!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr375253487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DingirInanna 2013.04.30. 10:21:59

Nagyon szeretem hallgatni Attilát ahogy beszél. Szépen, ízesen, nemes egyszerűséggel. Sok hazai "sztárbunyós" tanulhatna tőle szerénységet. Igazán komoly példaképe lehet az utánpótlásnak. Gratulálok!

metadata 2013.04.30. 19:33:43

Csatlakozom az előttem szólóhoz, hihetetlenül szimpatikus és korrekt interjú, köszönjük szépen és gratulálunk!!

Megmondom őszintén, én közvetlenül a címmeccse előtt hallottam először Attiláról, de mostantól minden mérkőzését követni fogom majd!
süti beállítások módosítása