TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Buchinger Iván a Cage Warriors 54-en tér vissza

2013.04.23. 20:57 td_axl

Jövő hétvégén, az május 4-én tér vissza a rácsok közé Buchinger Iván a Cage Warriors 54 gálán Walesben. Buki a szilveszteri McGregor elleni vereséget követően kapaszkodna vissza, remélhetőleg sérülés nem hátráltatja majd. Ellenfele Jason Ball lesz, az angol srác győzelemei közt azonos arányban találhatók a KO és Szub győzelmek, úgy tűnik, egyben van a srác. Iván gondolatai a küzdelem előtt:

529584_10151611478303669_1873949834_n.jpg

Nem tudok túl sokat az ellenfelemről, rutinosnak tekinthető, az interneten található küzdelmeit megnézve azonban verhetőnek tartom. Csupán a múlt héten tudtam meg, hogy vele küzdök, akivel eredetileg mentem volna, Tim Newman lesérült. A felkészülésem egész jól ment, bár van egy kis gond a térdemmel, ezért az utóbbi időben inkább súlyokkal nyomtam. Ettől függetlenül egész jó formában érzem magam. McGregor az UFC-ben kötött ki, nagyon komoly bunyós. Utólag egy kicsit bánom, hogy nem vettem komolyabban őt, vagy inkább nem számítottam arra, hogy ennyire jó lesz. Le a kalappal előtte, szép jövő vár rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr865243683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása