TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

GSP és Diaz első menete a rácsokon kívül

2013.03.08. 20:13 td_axl

Szép lassan lopódzott eddig a jövő hétvégi UFC gála a kertek alatt, GSP és Nick Diaz küzdelmét csak most kezdték volna izomból promózni. Hajnalban azonban a konferenciahíváson Nick Diaz behozta eddigi elmaradását az ilyen lehetőségekkel kapcsolatban. Egyrészt a ma már őskornak tűnő Ortiz vs Shamrock szájkaratét idézte eszmefuttatásával, ami csak azért nem lehet teljesen illő hasonlat, mert GSP nem volt partner a sz*rdobálásban. Azt azért meg kell jegyezni, hogy Koscheck sem mászott ennyire rá St-Pierre korábban, a bajnok sem volt talán annyira diplomatikus, mint korábban. Ha Diaz nem marisak után tolta ezt a szöveget a hívás során, akkor igencsak felspanolt állapotban várja a küzdelmet. A fél órás intermezzoból kiemeltem a hevesebb részeket:

tumblr_mii831Jnkk1qic19lo1_1280.jpg

Diaz: Frusztráló érzés olyas valakinek látszani, aki nem vagy igazából, hogy nincs a kezedben olyan eszköz, amivel irányíthatnád az utadat. Az életem egy rakás sz*r, nem félek ezt bevallani, ettől függetlenül keményen dolgozom. Nincsenek azonban közben csicskásaim, akik pakolnák a cuccaim, akik kinyalnák a seggem. Egyedül vagyok ezen az úton és minden nap, mikor ezzel szembesülök, akkor még inkább tudatosul bennem , hogy keményen kell tolnom a melót. Nincsenek öltönyös embereim, akik pénzügyeimet intéznék, mint neked. Aki azt állítja, hogy ez kell ide, az kapja be, nem fogom a ti harcaitokat is megvívni. Az új MMA így működik. Mindenki GSP akar lenni: erős, gyors, dinamikus.

Ez az, amit a rajongók látnak és akarnak, de az MMA nem erről szól. Valódi harcról, boxról és jiu jitsu-ról, amit megfelelően ötvöznek és használnak, nem pedig ötmenetnyi ölelkezésről vagy futásról. Én ezt pontlevonással büntetném. Meg kell hogy üss, isten igazából, megállni előttem, hogy valóban megverj. Az emberek ezt nem látják, talán majd egyszer…Talán ha sok pénzem lenne, akkor kib*szottul kényeztetnének. Lenne erre egy ember, hogy óránként kényeztessen a f*szba, nem vagyok hülye te f*sz (GSP), azt hiszed nem tudom, hogy működnek a dolgok?

GSP: Te iskolázatlan szerencsétlen. Most nagyon okosnak akarsz tűnni. Nem voltam mindig gazdag, a semmiből küzdöttem fel magam ideáig. Tudom, hogy nem hiszed el ezt nekem, mert nem volt igazi sikered még soha, nem tapasztalhattad ezt meg. Azt hiszem, hogy nem vagy elég okos ahhoz, hogy átlépj egy pontot és megértsd, mi kell az igazi sikerhez. Mikor olyan emberekről beszélsz, akik nekem dolgoznak, akkor valójában elárulod, hogy szükséged lenne segítőkre, akik forgatják a pénzed…vagy aki vagy, én pedig egy másik ember, nem az én hibám, hogy eddig nem értél el igazi sikert.

Diaz: Sosem mondtam, hogy te lennél hibás bármiért is, vagy hogy féltékeny lennék rád. Azt mondtad, hogy nagy verést érdemlek, hogy én voltam a leg tiszteletlenem ember veled. Én sosem mondanék ilyet, nem akarom, hogy bárkit is komolyan megverjenek, nyerni akarok, nem mások testi épsége által. Te azonban ezt komolyan gondoltad és a kamerába mondtad, az egész világ hallotta, Dana szájába adtál mondatokat. Ezzel az a baj, hogy ezt elhiszik az emberek, az emberek isszák GSP szavait. Tegnap megálltam a pirosnál és egy nő a másik kocsiból azt kiabálta, hogy reméli, szétrúgod a seggem. Ilyen erős a szavad, az embereket nem érdekli a jiu jitsu, a boksz, csak a superman-punch GSP létezik számukra. Mindenki utál ebben a sz*r kis városban engem ezek után.

Én egy őrült f*szkalap vagyok, tudod, hogy honnan és miből jövök, nem vagy hülye. Érted minden szavam, tudod, mit akarok mondani. Nem érdemlek büntetést. Azt hiszed, hogy megnyered ezt a küzdelmet, te vagy az elsőszámú váltósúlyú, hogy a legjobb vagy, igaz? Én vagyok a legnagyobb ki-ba*szott kretén itt, a konkrét gyerek. Te nem ebből jössz, nem emiatt harcolsz. Talán ezért is akarják az emberek ennyire látni ezt a bunyót Én vagyok a megfelelő embere erre.

 

GSP: Igen Nick, te vagy az…

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr255123783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása