TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Halmi: Szükségem van egy kis időre, hogy rendbe tegyem magam

2016.03.21. 17:15 td_interim

1455064_1007770479260117_7935038045714215696_n.jpg

Az FFC volt könnyűsúlyú bajnoka, Halmi Viktor pénteki vereségéről, és az annak körülményeiről mesél üzenetében, melyet a kattintás után olvashattok.

8_corners_banner_blog.gif

Sziasztok!

Úgy gondolom, tisztább, ha az elején kezdem a történetet. Mindig is nagy ellenzője voltam a nagymértékű fogyasztásoknak, amelyek ma már szinte "kötelező" velejárói lettek a kevert harcművészeteknek is. Néhány évvel azelőtt Sényei László barátom sikeres FFC bemutatkozása után lehetőséget kaptam én is a szervezetnél 77 kg-ban, ez a mérkőzés még jól alakult, sikerült önmagamat hoznom. Ezek után feldobták, hogy a címért mehetek -70 kg-os súlyban. Azelőtt semmivel sem tudtak volna ekkora fogyásra rávenni (12 kg), de ezzel sikerült. Bár megszereztem a bajnoki övet TKO győzelemmel, de már ott is éreztem, hogy valami nincs rendben. Mindemellett ráadásként porcleválás lett a vállamban (a dehidratáció miatt), amit a mérkőzés után meg is kellett műteni.

Hosszas kihagyás után jött a Truscek meccs, ahova én megint hoztam a 70 kg-ot kínkeservesen, mire szóltak, hogy köztes súly lesz, ugyanis Ivica Truscek igen messze áll könnyűsúlyú divíziótól... Ezt a mérkőzést (többek között) ezert is vesztettem el, az egyéb okokról már írtam akkoriban a Facebookomon. Ekkor Ivica súlyhibázása miatt még nálam maradt az öv. Ezután következett a mostani meccsem, ami eredetileg Truhan elleni visszavágónak indult, de ő már egy hónappal előtte jelezte, hogy nem kíván tovább ebben a súlyban versenyezni, mert egészségügyi problémák miatt nem tudja hozni azt.

Ekkor kaptam új ellenfelet Hollandiából, akit szintén elsőre elfogadtam. Arról, hogy végül ő is törlődött, nekem még csak nem is szóltak, szóval fogalmam sincs, miért nem ő jött. Utána kaptam egy üzenetet, hogy új ellenfelem Ramazan Sulebanov Dagesztánból, természetesen mondtam, egyből, hogy "ok mehet". Mérlegelés előtti estén a GIM23-ban tudtam meg egy jöttmenttől, aki szintén dagesztáni volt, hogy Sulebanov nem kapott vízumot, így ott ragadt Moszkvában. Egy órán belül már a telefonomon volt az üzenet: az új ellenfél Ahmed Vila. Egy erős fiatal bosnyák csodagyerek. Széttettem a kezem és ezt mondtam: akkor legyen ő. Ahmed Vila nem vett részt a másnapi mérlegen, és később sem derült ki , hogy ő hány kg volt. Ennyit nagyon dióhéjban az előzményekről.

A mérkőzésről: már az első menet felére teljesen elfogytam kondícióra is, az egész testem elsavasodott, és használhatatlanná vált. A menet második felét, és a további 2 menetet már csak szívből vittem végig, de befejezésre való erő nem maradt bennem, sem állva, sem földön, sokkot kapott a szervezetem, a meccs utáni egy órában 4 l vizet öntöttek belém.

Sok apró dolog mellett 2 fő vonalon látom a kialakult állapot okait. Az egyik a fogyasztásban való túlzott elgyengülés, és a rossz visszatöltés, egy olyan ellenféllel szemben, aki normál súlyán érkezett, amelyet mérlegelés híján csak tippelni lehet. Sajnos a fejlettebb küzdősport társadalmakkal szemben nekünk kevés tudás van a birtokunkban a fogyasztás-visszatöltés ügyben. Itthon ebben mérvadó segítséget nem tudunk kitől kérni.

A másik fontos dolog, ami nagymértékben közrejátszott a legutóbbi, és az azt megelőző vereségemben, a mentális gát volt, közel sem éreztem azt a tüzet és győzeleméhséget magamban, mint 24 évesen. Ennek sok helyen lehet keresni az okát, de az biztos, hogy most szükségem van valamennyi időre, hogy ezeket a kérdéseket rendbe tegyem magamban.

Összegzésül: tudom, hogy minden öv leesik egyszer a bajnokok derekáról. Előbb vagy utóbb. Sajnálom, hogy én nem tudtam egyszer sem megvédeni, a mérkőzést visszanézve szerintem többet kellett volna letennie Ahmed Vilahnak, hogy elvehesse ezt az övet. Hozhattam volna én is jobb formát, de ilyen ez a profi világ, minden az apró részleteken múlik.

Ezúton is szeretném legnagyobb elismerésemet kifejezni Sényei Lászlónak, aki nagyon erős bajnoka az FFC váltósúlyának, úgy gondolom, sokáig meg fogja őrizni pozícióját. Szintén gratulálni szeretnék Borics Ádámnak, aki véleményem szerint a 66 kg-ban szintén címvárományos.

Halmi Viktor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr128509200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása