TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Dominick Cruz verbálisan lemészárolta a világot

2015.07.28. 16:02 td_interim

domcruz.jpg 

A volt bajnok úgy odabeefelt mindenkinek, hogy McGregor adta a másikat.

 

Dominick Cruz az MMA-elemzők egyik legékesszólóbb, legintelligensebb példánya. Harci módban viszont olyan, mint egy cápa: darabokra szed a szájával.

A sorozatos sérülések miatt a harmatsúlyú trónt feladni kényszerülő egykori bajnok a hétfői MMA Hour vendége volt, ahol persze, hogy a hétvégi Dillashaw – Barao meccsről kérdezték. Cruz meg el is mondta a véleményét erről – meg minden másról, ami ennek kapcsán eszébe jutott. Az eredmény: idézhető szövegek valóságos aranybányája, ami még Conor McGregornak is becsületére válna. Szemlézzünk!

Renan Baraóról:

Soha nem gondoltam, hogy Barao van olyan jó, mint amennyire mindenki mondta. De nem beszélhettem erről, mert le voltam sérülve. Dana White úgy prédikált róla, mintha ő lenne Jézus második eljövetele. Hagyni kell Danát, hadd beszéljen, hadd építse fel a 135 fontos súlycsoportot. Nézzünk szembe a tényekkel: amikor kidőltem, muszáj volt valakit felépíteniük, aki a helyembe léphet. Barao volt az a fickó, őt kellett felépíteni, mert én nem voltam ott. És most, hogy itt van T.J., ő az, akit fel kell építeni, mert én nem vagyok ott. Ez a súlycsoport csak túlélni igyekszik, mióta nem vagyok itt. Most, hogy visszatérek, újra talpra állhat. Ez az igazság.

Arról, hogy T.J. Dillashaw stílusa olyan-e, mint az övé:

Abszolút semmilyen hasonlóságot nem látok az én stílusom és T.J. Dillashawé között. Azért mondom ezt, mert teljesen más dolgokat csinálunk. Ő váltogatja az alapállását, én nem. Én valami teljesen mást csinálok, amit senki sem ért. (…) Ma már becsülik a stílusom. Amikor újra ketrecbe lépek, az emberek majd felismerik, hogy T.J. Dillashaw csak szeretne olyan lenni, mint én.

Kedveskedés Urijah Fabernek:

Már négy éve kitakarítottam a súlycsoportot. Teljesen kipucoltam és ez azóta sem változott. Urijah Fabernél lehetne az öv, de túlzottan fél attól, hogy kiálljon T.J. ellen, hátha kikap, úgyhogy inkább ott marad a senkiföldjén.

Dillashaw nem is igazi bajnok:

Senki sem hiszi azt, hogy Dillashaw a bajnok. Látják, hogy jó, de nem gondolják azt, hogy ő a bajnok,ezért nem tudták eladni a meccset Chicagoban. Senkit sem győzött le, hogy bajnok lehessen. Dillashawnak még mindig meg kéne verekednie valakivel, aki olyan jó mint én, ahhoz, hogy akár csak maga is elhihesse. Fogalma sincs, mivel áll szemben.

Az edzője meg, aki szerint T.J. simán kiütné őt, komolytalan:

Duane Ludwig tanulhatna tőlem. Az edzője lehetnék Duane Ludwignak.

És különben is, mindenki neki köszönhet mindent:

A stílust, amivel a bajnoki címet megnyerte, úgy tanulta, hogy megnézte a meccseimet. Tőlem tanult. Mint a gyerekek, akik úgy zsákolnak a kosárpályán, hogy kidugják a nyelvüket, és próbálnak Michael Jordanek lenni. Ugyailyen T.J. Dillashaw is, ahogy próbál alapállást váltani, próbál Dominick Cruz lenni. Ennyi az egész. Szüksége van rám, hogy az lehessen, aki.

 

Az a lényeg, hogy miattam ér valamit is a karrierje. Én vagyok az egyetlen bunyó, amire szüksége van, hogy érjen is valamit. Szóval meg kéne köszönnie, hogy ilyen sokáig vagyok sérült, mert ezzel megadtam neki a lehetőséget, hogy rivaldafénybe léphessen. Máskülönben még mindig csak a legkevésbé alfája lenne a Team Alpha Fail-nek.

Elég mázsás kijelentések, de ami a legszebb, hogy Cruz simán mondhat ilyeneket, mert tényleg mindenkit megvert, akivel valaha is dolga volt, és pályafutása egyetlen vereségét is sikeresen megbosszulta.

Dominick Cruz vagy 2016 legelső gáláján, vagy az idei utolsón akar visszatérni a ketrecbe. Ez nem jöhet elég korán.

• VENUM SHADOW HUNTER RASHGUARD • Nálunk ez a menőség is raktáron van. Minden méretből van, de siessetek, mert csak 1-1 darab. http://tdmgstore.com/shop/venum-shadow-hunter-rashguard-feketepiros-hosszuujju/

Posted by TDMG Store on Monday, July 27, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr537661074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása