TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|JITSU: Szűcs Kristóf BJJ Rio Blog #3: Főpróba a Pan Amerika bajnokság előtt

2015.03.09. 19:25 td_axl

szucs-bjj-rio-blog2.jpg

A TOTALDAMAGE által támogatott MTK/Gracie Barra Hungary jitsus Szűcs Kristóf blogja folytatódik oldalunkon, a harmadik bejelentkezése során Kristóf mesél a Rio International Challenge de Jiu Jitsu versenyen elért ezüstjéről és izgatott készülődéséről a Pan Amerika bajnokságra.

 

Itt Rióban repül az idő, elég hihetetlen, hogy már a hatodik hetem töltöm kint. Továbbra sem tudom megunni a brazil nyarat és a tengerpartot. Az edzések jól mennek, napi 3 edzéssel készülök a versenyekre, érezhetően sokat fejlődtem. Múlt hétvégén adódott lehetőségem újra versenyezni a januári Európa-bajnokság óta a Rio International Challenge de Jiu Jitsu nevezetű versenyen. Ez egy itteni nagy versenysorozat egyik állomása, célja a Jiu Jitsu-t az olimpiára vinni. A szabályok csak minimálisan tértek el a megszokott IBJJF szabályoktól.

Elképesztően jó érzés volt itt meccselni, eddig csak videókat láttam brazil versenyekről, most meg is tapasztalhattam milyen. A hangulat óriási volt, a különböző kluboknak olyan szurkoló tábora van itt kint, úgy szurkoltak a versenyzőiknek, mint nálunk otthon a foci meccseken. A meccseimet feladással nyertem, majd a döntőben, egy átforgatással 2:0-ra alul maradtam, így második helyen végeztem a 94 kilósok mezőnyében. Mai nap indulok Los Angelesbe, hogy versenyezzek életem első Pan Amerika bajnokságán. Rendkívül izgatott vagyok a versennyel kapcsolatban, előreláthatólag pénteken lépek tatamira, szóval szurkoljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr627254925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása