TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

GSP: Motiválatlanul érkeztem a Hendricks elleni meccsre

2014.05.31. 18:36 td_hriczuakos

GSP-headband.jpg

A hétvégi UFC gálára, melyet Berlinben tartanak, a korábbi váltósúlyú bajnok, GSP is elutazott, hogy csapattársát, Francis Carmont-ot segítse. A sajtó persze egyből megrohamozta a kanadai harcost, aki nyilatkozott a váltósúlyú mezőny bunyósairól, valamint arról, hogy nem igazán motiválta őt a Hendricks elleni összecsapás:

A váltósúlyú mezőnyről:

„Ez a legizgalmasabb időszak, mert rengeteg új kihívó került a képbe. Sok az új fiú, ők még nem számítanak veteránnak. Úgy értem, vannak köztük veteránok, de néhányan korábban még nem harcoltak itt, emiatt sok az új arc.”

A Hendricks elleni meccsről:

„Régóta csinálom ezt a sportot, 19 éves koromban kezdtem, most 33 vagyok. Amikor Condit ellen küzdöttem, éhes voltam a sikerre, örültem, hogy ott lehettem. A Nick Diaz meccsnél már kevésbé. És a legutóbbi edzőtáborom során Hendricks ellen már nem volt meg ugyanaz a motiváció. Eltűnt, és azt akarom, hogy ismét visszatérjen. Vissza kell szereznem a motivációt. Tudom, hogy nehéz lesz, mert mindig ugyanazokat a dolgokat kell tennem, és néhány dolgot el kell rendeznem az életemben. Ha egyszer minden elrendeződik, talán visszatérek, majd meglátjuk miként alakul. Nem mondhatok igent, vagy nemet, mert most még nem tudom.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr306239448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása