TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Bisping: Én is kiütöttem volna Anderson-t

2013.08.27. 22:01 td_hriczuakos

Az idei nyár slágermeccsének végkimenetele után többen még most sem ocsúdtak fel teljesen, de a decemberi visszavágóra talán elcsitulnak a dolgok. Ha eddig Bisping nem fejtette volna ki a véleményét, hát most megtette, avagy az angol f*szagyerek megint a középpontban:

„Egyértelmű, hogy az én álmom is az, hogy kiálljak Silva ellen, és elvegyem tőle az övet. Igen, egy kicsit csalódott voltam, és nem akarom Chris győzelmét vitatni, de Anderson idióta ember módjára viselkedett, ki is csapták miatta. Jó érzés lett volna, ha ezt én teszem meg. Gratulálok Chris-nek, hisz már ő az új bajnok, egy nagy rombolást végzett a középsúlyban, de ez az egész szitu bűzlik. Ezt én is megtettem volna, méghozzá könnyedén.

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr125480524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chuck-d 2013.08.27. 22:56:15

nem stinks, hanem stings, magyarul zavarja, bassza a csőrét, hogy nem őelőtte állt így Silva, hogy kiüthesse. így félrehallva, félrefordítva olyan, mintha arra célozna, hogy stikli volt, pedig nem, csak a kérdésre válaszolt, hogy zavarja-e.
süti beállítások módosítása