TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Cormier teljesen összetört Jones elvesztésétől (videó)

2016.07.07. 14:36 td_interim

cmvhrmhxeaake81.jpg

DC-t versenyzői és pénzügyi szempontból is hazavágta, hogy riválisát kivették a szombati gáláról. 

  

tdmg_banner.png

Potenciális doppingvétség miatt kivették Jon Jonest a UFC 200 programjából. A történteket Dana White UFC-elnök egy külön ez alkalomból összehívott sajtótájékoztatón jelentette be, ahol megszólalt a Jones-párosítás másik fele, Daniel Cormier félnehézsúlyú bajnok is. Az MMAJunkie külön kivágta a Cormier-es részt: DC teljesen ki van készülve.  

Nagyon csalódott vagyok. Nagyon keményen dolgoztam, hogy felkészüljek erre a meccsre. Tudod, csinálod, amit lehet, és én pontosan ezt tettem. Ez nagyon nagy csalódás.

 

Mindent helyesen csináltam. Elértem odáig, ahol úgy éreztem, meg tudom nyerni ezt a meccset. Szóval ezt hallani nagy szomorúság volt, versenyzői és pénzügyi szempontból is. Több szempontból is csalódás, és tényleg nem tudom, hogyan írjam le azt, amit most érzek.

Cormier és Jones gyűlölik egymást, DC első, UFC 182-es mérkőzésük előtt nagyon nagy érzelmi terhet rakott magára, és mint mondta, ez nyomot hagyott a teljesítményén is. A visszavágóra éppen ezért hideg fejjel próbált készülni.

Őszintén szólva megpróbáltam úgy tenni, hogy nem számít ez a dolog, mert a szombat esti meccsel voltam elfoglalva. Az első mérkőzésig vezető úton nagy érzelmi teherrel kellett megbirkóznom, és oktagonon kívüli dolgokkal is, és a márciusi sajtókonferencia után ráébredtem, hogy ezt a meccset csakis magamért kell megvívjam, senki másért. És elkezdtem másra összpontosítani. Magamra, a családomra, a csapatomra, és arra, hogy a legjobb képességeim szerint képviseljem ezt a céget.

 

(Jones) kerített magának egy menedzseri csapatot, az élete minden területére, nem csak az oktagonon belülre, az edzőit, de igazolt egy krízismenedzsert, milyen meglepő. Néha nagyon keményen bántam vele. De végtére is, ha javult, ki vagyok én, hogy a morális rendőrséget képviseljem? Én is sok hibát vétettem. Csináltam olyan dolgokat az életem során, amik szörnyűek. El kellett válnom, olyan dolgokért, amiket a házasságon kívül tettem meg. Nem vagyok tökéletes. Egy csomó negatív dolgot tettem az életemben, de próbálok rajtuk javítani, ahogy haladok előre. Ha én kaptam új esélyt, akkor ez nyilván neki is jár. Tehát nem vagyok morális rendőrség, annyira tényleg nem érdekel, hogy mindig pálcát törjek felette.

Cormier hajlandó egy beugróssal is megverekedni, akár egészen 220 fonton is, de nem biztos abban, hogy most ez lenne a legjobb lépés.

Keményen és hosszan edzettem – ha bárki harcra kész, én az vagyok. Miért is ne? De belátom, hogy nehéz nekem partnert találni két nap alatt. (…) 225, 220 (font), én harcolok, nem számít. Annyi csak, hogy igazán nagy fickókkal nem tudnék most kiállni, mert összezsugorítottam a testem, hogy meglegyen a 205.

 

Ha értelmetlen a szervezet ajánlata, akkor értelmetlen. Mindig összhangban voltunk, a UFC és én, és közösen hoztuk meg a döntéseket. És, felteszem, most is így fogunk tenni. De ha a főnökék azt mondják, nincs értelme, akkor nincs értelme, nem teszem meg.

Cormier végül mérleget vont eddigi karrierjéből.

Mindig mindenkivel kiálltam, akit a UFC felajánlott, szóval ha visszahozzák Jonest és a meccset, akkor persze elfogadnám. Én csak bunyózni akarok. Harcolni akarok, és példát mutatni a gyerekeknek, hogy mindegy, milyen körülmények között kezded, az a fontos, hogy hogyan végzed, hogy helyesen cselekedj, légy rendes az emberekhez, törődj velük, hogy ők is törődhessenek veled.

 

Életem ezen fejezete meghurcolt és kellemetlenné tett. És amúgy nem vagyok ilyen. Láttatok a karrieremen keresztül, látjátok, hogy a viselkedésem most nyilván nagyon más. Meglátjuk, mi történik. De most tovább kell lépnem.

Jon Jones magyar idő szerint ma 17:30-ra sajtótájékoztatót hívott össze, melyben tisztázni akarja a helyzetet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr748872768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása