TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Rousey: Még mindig azt az embert gyászolom, aki lehettem volna (videó)

2016.04.29. 15:46 td_interim

ronda-rousey-time-most-influential-100.jpg

A legnépszerűbb női MMA-s videointerjúban sírta el magát.

tdmg_banner.png 

Ronda Rousey bekerült a Time magazin idei 100 legbefolyásosabb ember-listájára, és ennek kapcsán videointerjút is készítettek vele. A beszélgetés, csak úgy, mint nemrég, most is sírással végződött. 

Drámaian indul az interjú, a UFC volt női harmatsúlyú bajnoka azt mondja, régebben azzal a meggyőződéssel kelt minden reggel, hogy jobb lesz, mint tegnap volt, de ma már a remény rugdalja ki az ágyból. Ez után egy éles kanyarral vidámabbra fordul a videó, amikor Rousey arról beszél, hogy van egy fal a házában, ahova kiragasztja az összes rajongói levelet, amit kap, és azok pozitív üzeneteiből merít erőt ahhoz, hogy lenyelje a negatívakat, melyekkel nap mint nap szembesül. Mint mondja, amikor visszatér, és visszanyeri a bajnoki övet, azt azokért akarja megtenni, akiknek a levelét ott őrzi azon a falon.

A következő szakaszban jön az, amiért Rondát annyian szeretik: megkérdezik tőle, mit üzenne egy 14 éves lánynak.

Először is azt, hogy mindegy, mit gondolsz magadról, gyönyörű vagy. Hogy nem kell az igazi után kajtatnod, ő majd úgyis megtalál. És jogod van ott lenni, ahol csak lenni szeretnél, mert a nőkkel általában azt éreztetik, hogy vannak helyek, ahol nincs joguk lenni. És bármin is rágod magad, öt év múlva már le se fogod szarni. És használj óvszert!

Rousey nem is olyan régen még azt tervezte, hogy veretlenül fog visszavonulni, de ennek a tervnek Holly Holm fejrúgásával búcsút kellett mondania. Mint mondja, még mindig nem dolgozta fel teljesen azt a kiütéses vereséget, de igyekszik továbblépni.

Még mindig azt az embert gyászolom, aki mindent megnyerhetett volna. De el kell fogadnom a tényt, hogy ő nem én vagyok. Ő az, aki lenni akarok, de helyette az vagyok, akinek lennem kell, magamért és mindenki másért. Át kell menned a belenyugvás szakaszain, és újra meg kell találnod az optimizmust. Meg kell találnod magadban azt a tágra nyílt szemű lányt, aki először vonult ki az arénában, először látta a nagy fényeket, és azt gondolta, egy nap majd én leszek ott, az én nevem lesz kiplakátolva ott fönt. Ez az, akit újra meg kell találnom.

És zárásként jön egy tényleg kegyetlenül szar sztori, amire végül eltörik a mécses. Ez a Holm-meccset megelőző nyílt edzésen indul.

A nép bajnoka akartam lenni, és mindenkire időt akartam szakítani, minden rajongómmal találkozni akartam. És ott volt ez a rákos hölgy, eljött a nyílt edzésre, és ott állt a Napon, azt várta, hogy találkozhat velem. És azt mondta, kérlek, kérlek, győzz, és én megígértem neki, de nem győztem. Muszáj visszatérnem, győznöm, és betartanom azt az ígéretet.

Rousey a tervek szerint a UFC New Yorkban rendezendő, 205-ös számú gáláján tér vissza, novemberben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr728673078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása