TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Büszke vagyok, hogy Halmi és Sényei mellett indulhatok harcba Bécsben

2016.02.29. 19:17 td_axl

borics_adam.jpg

A Kölyök március 18-án Bécsben tér vissza az FFC-ben, hogy egy újabb lépést tegyen az álmai útján.

Borics Ádámot nem hiszem, hogy különösebben be kéne mutatnom Nektek, TOTALDAMAGE/TDMG arcként folyamatosan hozzuk a híreket róla. Tavaly még csak a második profi évét futotta, a HFC bunyói/címvédése és FFC küzdelmei kapcsán komoly évadott futott, mellette a bősi és frankfurti TD|CAMP táboraiban meg barátságokat kötött, és hasznos tudást szerzett. Nagy reményekkel várja így a 2016-os évet Ádi, kezdésként ez az FFC küzdelem ideálisnak tűnik Manuel Bilic ellen. Ádival dumáltam mindezekről.

Ismét egy FFC küzdelem, ez lesz a harmadik. Van némi izgalom már benned a bunyó kapcsán?

Sziasztok. Üdvözlöm az olvasókat. Mindig izgalommal várom a mérkőzéseket. A mérkőzések adják nekem a mindennapokra a motivációt. Minden nap azért kelek fel és edzek, hogy azon a bizonyos napon, minél jobb teljesítményt tudjak nyújtani. Szponzorok hiányában, sajnos még nem áll módomban csak az edzésekre koncentrálni, de bízom benne, hogy ez hamarosan változni fog. Utoljára októberben harcoltam, szóval igen már eléggé várom a bunyót.

Nem is lesz olyan messze a gála. Elkísérnek téged páran majd Bécsbe?

Igen, sokan ígérték, hogy eljönnek szurkolni, remélem el is jönnek.

Eddig mi a tapasztalatod az FFC kapcsán? Hogy bántak veled, ill. a színfalak mögött hogy láttad, mennyire korrekt ez a buli?

Ugye ez lesz a harmadik mérkőzésem a FFC égisze alatt. Én teljes mértékben meg vagyok elégedve a szervezettel. Nagy háttérmunka folyik a gálák alatt, amit precízen csinálnak. Az első meccsen furcsán éreztem magam a nagy show miatt, aztán a második alkalommal már természetesnek éreztem a nagy felhajtást.

Az előző FFC bunyód során megizzadtál a győzelemért, de akkor nem voltál teljes mértékben egészséges. Jól tudom?

Igen-igen. Elég rosszul éreztem magam, légúti megbetegedésem volt, amit próbáltam leküzdeni mindenféle gyógyteákkal, vitaminokkal. A háziorvosom antibiotikumot írt fel, de azt inkább nem szedtem be. Nagyon szoros mérkőzés volt az első menetben be is kaptam egy nagyot rögtön az elején, de szerencsére nem zökkentett ki. Kicsit tartottam a betegség miatt attól, hogy el fogok fáradni, és próbáltam biztonsági bunyót csinálni.

Mi a különbség az előző FFC küzdelemhez képest most? Felkészülés Bukival és rendszeres budapesti edzések?

Egy nagyon nagy változás az, hogy nem Pride, hanem UFC szabályok lesznek. Balla Tominak, az edzőmnek ez volt minden vágya, hogy ebbe a szabályrendszerbe harcolhassak és végre megtaníthassa a könyök technikákat, amiket próbálok a legjobb tudásom szerint elsajátítani. Remélem a mérkőzésen is ki fognak jönni ezek a technikák, és nem fogok csalódást okozni Tominak. :)

 

Az Eger Shootfightersben a csapattársaim segítik a felkészülésem, ahol csak tudják. Ezúton is köszönöm nekik! Óriási szerencsém van, hogy Buchinger „Buki” Iván segít nekem abban, hogy meglátogathatom és pár napot edzőtáborozhatok Bősön, rettentő sokat jelentenek nekem ezek a lehetőségek. Imádom ezeket a napokat, hiszen ilyenkor tényleg teljes mértékben tudok az edzésre koncentrálni. Sőt, bevallom másra nem is lenne energiám, hiszen Iván annyira meghajt, hogy képtelen lennék mást csinálni napközben. :) Heti egy alkalommal szoktam Budapestre járni edzeni, ahol Sényei Lászlóval, Halmi Viktorral és Polgár Ádámmal szoktunk sparringolni, valamint esténként a Gracie Barra Hungary edzéseit látogatom. Napközbe a kocsiban próbálok aludni. :) Valamint heti kétszer járok Halmay Csabihoz boksz edzésekre és heti kétszer látogatom az Egri Vasas Birkózó edzéseket. Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek akik segítik a felkészülésem!

Mesélj kicsit a Bukinál töltött 3 edzőtáborról. Mit tanultál a bajnoktól eddig?

Hu-hu. A legelső most, ami eszembe jutott, a legelső sparring, amikor megkaptam a „bősi beavatást”. Érdekes, bár amennyire megvertek, de nagy örömmel emlékszem vissza rá. Úgy érzem, minden egyes edzőtábor után erősebbnek, kitartóbbnak érzem magam. Ezek tényleg igazán nagy próbatételek számomra. Leginkább a sparringra helyezzük a hangsúlyt. Kész túlélő tábor. :) Én az edzésekbe a sparringot élvezem a legjobban, hisz ez az a dolog, amikor azt csinálom, amit az edzésekben a legjobban szeretek. De rengeteg dolgot tanultam Ivántól. Sok új technikát mutatott és nem utolsó sorban megemlíteném, hogy rengeteg motivációt ad. Az edzőtáborok során a legnagyobb dolog számomra, hogy megismerhettem Ivánt és bátran mondhatom, hogy barátok lettünk. Egy remek embert ismertem meg benne, hálás vagyok neki, hogy önzetlenül segít nekem.

A fogyasztásban ezúttal változtatsz majd? Eléggé igénybe vettek eddig a fogyások.

Ez a fogyasztás elég kényes téma. Én még kispályásnak tartom magam a fogyásban. 6-7kg-ot szoktam fogyni. Kicsit ilyen kísérletezgetés alapon megy ez még nekem. Persze ebben is kaptam tanácsokat Ivántól. :)

HFC címvédésről van híred? Mikor láthatunk ismét a magyar szervezetnél?

A HFC címvédésről még nincs hírem, de hamarosan beszélni fogunk Tánczos Gáborral erről a dologról. Szeretném ebben az évben is megvédeni a címem. Szeretek itthon is harcolni.

Idén tolunk még TD|CAMP-et Frankfurtban?

Mindenképpen szeretnék az évben még 2-3-szor legalább kilátogatni Frankfurtba. Úgy érzem, sokat fejlődtem az utolsó frankfurti túra óta és ezt szeretném kint is megmutatni.

Milyen érzés, hogy Halmi Viktor és Sényei László is ringbe lép aznap este? Mindketten címért küzdve ráadásul.

Nagyon büszke vagyok Halmi Viktorra és Sényei Lászlóra, hogy mindketten címért küzdenek, óriási dolog ez. Nagyon fogok nekik szorítani. Két FFC gálán voltam, egyszer Lacival harcoltam egy gálán, egyszer pedig Viktorral. Most pedig egyszerre megyünk hárman harcba. Kiskoromban mindig szerettem volna, hogy válogatott melegítőt húzhassak, amikor sportolok, most nem erről van szó, de minden egyes alkalommal amikor külföldön harcolok úgy érzem, a hazámat is képviselem. Tehát Ria Ria Hungária :)

Mit üzensz végezetül az olvasóknak?

Köszönöm mindenkinek a szurkolást, nagyon jól esik, hogy szurkoltok nekünk. Aki csak teheti, látogasson el Bécsbe március 18-án!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr68430270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása