TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Sényei: A címmérkőzés lehetősége erősít meg abban, hogy érdemes vállalni az áldozatot

2016.02.28. 16:14 td_axl

senyei_ffc.jpg

Március 18-án Sényei László felülhet az FFC váltósúlyú trónjára. Lackóval dumáltunk. 

Március 18-án az FFC Bécsbe látogat, ami számunkra egészen közeli lokalitás, ami egy lényeges szempont miatt nagyon szerencsés: három kiváló magyar MMA harcos is mérkőzik majd a cardban. Halmi Viktor könnyűsúlyú bajnoki címét védi, a TOTALDAMAGE / TDMG arc Borics Ádám harmadik meccsére készül a szervezetnél, Sényei László pedig megmérkőzhet a szervezet váltósúlyú címéért Ivan Gluhak ellenében. Szóval sok magyart várok Bécsbe aznap este, mi ott leszünk, már most komoly drukk van rajtam, ennek közepette beszélgettem Sényei Lacival közelgő övmeccse kapcsán. 

Sényei vs Gluhak előzetes

Ha tudnád, hogy mennyi üzenetet kaptam az elmúlt hónapokban, hogy Lackó mikor bunyózik már végre. Majdnem egy év maradt ki. Merre jártál? :)

Sziasztok. Üdvözlök minden kedves olvasót! Fúú, nagyon jól esik, hogy gondolnak rám az emberek. :) Azért maradt ki ennyi idő, mert nyáron az FFC nem rendez gálát, és ősszel, amikor kaptam újra lehetőséget bunyózni, akkor inkább a sulira fókuszáltam. Nagy volt a nyomás, szakdolgozat megírása, államvizsgára felkészülés… Így nem akartam bunyózni. Szerencsére ezt megértette a nagyfőnök is, és támogatott.

Úgy volt, hogy a WSOF-ban láthatunk küzdeni januárban, ez a buli nem jött össze, igaz?

Sajnos nem jött össze, a gálát törölték.

Közben meg szereztél egy diplomát, igaz?

Igen!! Nem is akármilyet. Gépészmérnök lettem. Erre nagyon büszke vagyok. Én mindig hiszek magamban, de itt voltak kételyeim. Igazából az, hogy sikerült lediplomáznom szintén a sportnak köszönhető. Sok kudarc ért, de nem adtam fel. Egyszerűen nem engedhettem meg magamnak, hogy feladjam.

Nem hiányzott már a bunyó?

Az edzéssel nem álltam le. Sőt, még egy edzőtábort is megjártam és decemberben az országos elit ökölvívó bajnokságon is elindultam. Ahol az elődöntőben kikaptam egy szoros meccsen attól, aki végül a bajnok lett. Igazából szerintem nem vert meg, bár én se őt. Jót bokszoltunk, őt hozták ki. Nem bánom, ő bokszoló én meg csak szeretek bunyózni. Azért a harmadik helynek is örültem.

Visszatérsz az FFC-ben, ráadásul címmeccsen. Erre vágytál már régóta, nem igaz? Mit jelent ez a meccs számodra?

Nagyon várom. Először 2014-ben kaptam lehetőséget arra, hogy bajnoki övért bunyózzak. A bordasérülésem miatt nem jött össze. Mindig az aktuális meccsem a legfontosabb, de ez most a világbajnoki övért megy, ez jelenti nekem azt, hogy van eredménye a sok áldozatnak, hogy érdemes csinálni és szenvedni és nagyon ég bennem a bizonyítási vágy. Továbbá nagyon fontos nekem, hogy az emberekben ne az a kép éljen a kevert harcművészetről, hogy ketrecben, hústornyok szabályok nélkül halálra verik egymást. Nagyon uncsi már ez.. Talán, ha egy új magyar világbajnokot avatnak ebben a sportban, akkor az emberek pozitívabban állnak az egészhez. Talán…

A fogyasztás legutóbb brutálra sikeredett, a címmeccs miatt vállalod ismét a váltósúlyt?

Igen, a fogyasztás mindig jó téma. Kicsit ilyen sötétben tapogatózás, és kísérletezgetés alapon mennek a fogyások. Én már a hetedik éhezők viadalát csinálom, és ez mindig csak rosszabb lesz. Persze nekem mindig azt mondják, hogy „ááá ez nem egészséges, te hülye vagy..” de az élsport szerintem alapból nem az. Az utolsó fogyasztás azért sikerült brutálra, mert a két meccsem nagyon közel volt egymáshoz. Azt nagyon megszenvedte a szervezetem. A középsúly még a jövő zenéje, egyelőre ez a címmeccs motivál annyira, hogy képes legyek hozni, a veszteségeket minimalizálva a váltósúlyt.

Ivan Gluhak-ot már ismered, három éve ellen mutatkoztál be karfesszel az FFC-ben. Hogy emlékezel vissza rá és a bunyóra?

Rendesen kiporolt, szerintem kicsit bolond is a srác. Nagyon felemelő érzés volt, hogy sikerült egy végig szenvedett meccset végül sikerrel behúzni. A közönség állva tapsolt, nem láttam még ilyet. Sose fogom elfelejteni.

Sényei és Gluhak első mérkőzése (2. menet)

Azóta sokat fejlődtél, valószínűleg ő is, mi lesz most a különbség szerinted? Hogy készültök a meccsre?

Próbálok felkészülni minden eshetőségre. Nem szoktam lehetséges végkimeneteleket előrevetíteni. Készülünk Viktorral keményen. Abszolút magabiztos vagyok, szerintem nagy show-t fogunk csinálni.

Fened még a fogad Viktor legutóbbi legyőzőjének, Ivica Truscek skalpjára?

Nem, miért fenném? Amúgy ő volt az, akinek először felajánlották a meccset, de nem vállalta.

Gondolom örülnél, ha Bécsbe sokan mennének szurkolni neked?

Nagyon motiválna. Remélem jönnek is. Rajtam kívül még Halmi Viktor és Borics Ádám is bunyózik, szóval érdemes kocsiba pattanni! Bécs nincs is olyan messze…

Sényei Laci nagyon hálás az irányotokból áradó szeretet és támogatás miatt, érted, Viktorért és Ádámért is szurkolunk majd! Laci a Halmi Vale Tudo tagja, felkészülésében a Shield Security és a The LIFE Supplements - Life.Health.Power támogatja. 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr1008426320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása