TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Muaythai Mania – bemutatkozik Kovács Alexandra

2015.09.10. 11:04 td_interim

11150842_978523718824318_7777524417977515859_n.jpg
Szombaton a Muaythai Mania női négyestornáján lép a kötelek közé Kovács Alexandra, akinek fő szerelme a kempo, de igazán ki van éhezve a thai boksz bunyókra is. Kattintás után őt ismerhetitek meg egy kicsit közelebbről.

 

Sziasztok,

 

Kovács Alexandra vagyok, 24 éves. 15 éves korom óta a küzdősportok körül forog az életem. Tradicionális jiu-jitsuval kezdődött minden. Mayer Csaba sensei vezetett be ebbe a világba, amit azóta is köszönök Neki. Innentől kezdve játszik nagy szerepet az életemben a sport. Ezek után nem volt kérdés, hogy tanulmányaimat hol szeretném folytatni.

 

A Testnevelési Egyetemre jelentkeztem, ahova fel is vettek. Itt ismerkedtem meg jelenlegi párommal, Mayer Mártonnal, aki elvitt az első Zen Bu Kan Kempo edzésemre. Ugyan az egyetemi éveim során jártam judo és birkózó edzésekre is, melyeket nagyon élveztem és rengeteget tanultam, de önmagában egyik sem lett volna elegendő számomra. Éppen ezért találtam meg a helyem maximálisan a Kempoban, hiszen több harcművészet elemeit ötvözi. Így azóta is a Kismészáros Kempo SE versenyzője vagyok, ahol Palotás Ferenc és Kárászi Balázs egyengetik utamat. Emellett már több mint egy éve rendszeresen részt veszek a Tong Thai Gym edzésein, Mezei György és Ács Dániel kezei alatt.

 

Nagyon örültem a Muaythai Mania mérkőzéslehetőségnek, hiszen többek között azért is kezdtem el a kempo mellett thai box versenyeken is indulni, mivel a női mezőnyben kevesebb mérkőzésre van lehetőségem. Úgy gondolom, a tornán nem lesz könnyű dolgom. Elsősorban azért, mert ellenfeleim különböző sportágakból érkeznek, Bélik Tímea boxoló, Nagy Fruzsi és Rácz Irén pedig az MMA-ban érdekeltek. A felkészülést már júliusban elkezdtük, hogy legyen elegendő idő az újabb technikák beépítésére, paozásra, futásra, sparringra. Mindezek mellett sok támogatást kaptam a felkészülésben a protein-vitamin.hu –tól, amit ezúton is köszönök nekik.

 

A küzdősport leírhatatlanul sokat jelent nekem. Rengeteget köszönhetek ennek a sportnak. Többek között az általa megismert embereket, de a legjobban azt, amivé váltam és folyamatosan válok általa. A küzdősport számomra egy életforma. Egy formáló tevékenység, amely megváltoztatta az élethez való hozzáállásomat, kiállásomat, gondolkodásomat és az emberekkel való kapcsolatomat. Ahogy az életben is meg kell küzdenünk mindenért, amit el akarunk érni, és úgy gondolom, csak az tesz minket igazán boldoggá, amiért mi magunk küzdünk meg. A Stílusalapító Nagymester, Dr. Harnos Imre szavait idézve: "Megtanultam felemelt fejjel járni, így a világot nézem és nem lehajtott fejjel a port."

 

A kempoban az egyik álmom természetesen a fekete öv megszerzése, ami egy nagyon kemény és embert próbáló út és én el akarok jutni odáig. A másik célom a tanítványaink végigkísérése és motiválása a fekete övhöz vezető úton. A versenyzés azonban más. Nem tudnám megnevezni konkrétan mi a végső célom, mert lépésről-lépésre haladok előre magasabbra téve a mércét, határaimat feszegetve keresem a kihívásokat. Ami belefér az erre szánt időbe mindent el szeretnék érni. És hogy mennyi időm van erre, azt még pontosan nem tudom, csak azt, hogy szeretnék családot, ami egyszer majd le fogja váltani a versenyzést, de addig is nyitott próbálok lenni minden lehetőségre, ami kopogtat.

 

Legkedveltebb harcosom, pontosabban harcos nőm Ronda Rousey. Imádom azt a tüzet, elszántságot a tekintetében, mikor belép a ketrecbe és azt, amit ott művel. Kifejezetten kedvenc mérkőzést nem tudnék most mondani. Mint mindenki, én is szeretem a látványos, akciódús mérkőzéseket, ahol a harcosok a végletekig kihajtják magukat a győzelemért. Egyik ilyen nagy kedvencem az Arturo Gatti – Micky Ward első összecsapás. Talán ez maradt meg bennem a legjobban :)


A nyitóképet a protein-vitamin.hu fotójából vágtuk ki.

#TDMG #TOTALDAMAGE #APPAREL #wrestling #lasvegas #balazskiss #youllbeback

Posted by TDMG on Wednesday, September 9, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr117774906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása