TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Thaiföld után itthon és Kínában is aratna Gaál Ádám

2015.09.03. 13:45 td_interim

11995247_1051915228152538_1433997067_o.jpg 

Három évnyi thaiföldi edzés és meccselés után tért haza nemrég Gaál Ádám, a salgótarjáni thai bokszoló. Ádám nagy terveket forgat a fejében: először győzelemre törne a jövő heti Muaythai Mania gálán, aztán Sárközi Róbert segítségével Kínába utazna, hogy felfedezze Ázsia újabb szegletét és hogy tovább csiszolja tudását. Ádám bemutatkozását a kattintás után olvashatjátok.

 

Sziasztok!

 

Gaál Ádámnak hívnak, Salgótarjánból származom, ami nem a lehetőségek városa. 21 éves koromig jártam iskolába, az érettségi után hegesztő és szakács szakmát is végeztem, az utóbbit tanfolyamon. Bízva ezekben a végzettségekben azt hittem, hogy tudok majd boldogulni velük – igen, tudnék is, csak nem Nógrád megyében.

 

Én magam nem a legjobb gyerekek közé tartoztam, sőt, elég aljas voltam – ezt nem szeretnem részletezni, a fantáziára bízom. 18 évesen elkezdtem ökölvívóként versenyezni, volt is 5-6 mérkőzésem, de nem törődtek velem igazán az edzőim. Az esetek többségében 75 kg helyet 81-ben indítottak, pedig mindig 74-5 kg voltam.

 

A thai boksszal úgy ismerkedtem meg, hogy a közvetlen szembe szomszédom, Kövesi Tibor Róbert (a Salgó Fight SE edzője és tulajdonosa) átcsalt egy edzésre "Gyere, próbáld ki, hogy milyen" mondattal. Ekkor meg ökölvívásra jártam, de ahogy említettem, ott nem a legjobb volt nekem, szóval nem esett nehezemre a döntés.

 

Itt az SFSE-ben versenyzőként eltöltöttem 4 évet. Kövi volt mind az edzőm, mind az a személy, aki kordában tartotta a sötét oldalam – már amennyire lehetett, de sikerült is neki, hála Istennek. Nagyon köszönöm, értékelem és mindig észben is tartom ezt.

 

Thaiföldre való kijutásomról: 2012-ben már harmadjára rendezték meg a Fight Night Hungary gálát, ami azóta is sikerrel működik – idén szeptember 19-én lesz. Szóval három éve a Fight Nighton Horváth István emberével kellet megküzdenem, akit sikeresen meg is vertem, és így elnyertem a jogot, hogy kijuthassak Thaiföldre egy hat hónapos edzőtáborba, ahol versenyezni is lehetőségem nyílt a Jungle Gym-ben.

 

Ebből a fél évből lett végül három teljes év. Ezalatt az idő alatt Steve-vel a kapcsolatunk igen családias lett, mi mar apa és fiú vagyunk, szóval elég mély kapcsolatban állunk. Neki is rengeteget köszönhetek, minden téren elnyerte a legmélyebb tiszteletem.

 

Amikor kiérkeztem, hát rá kellet jönnöm, hogy ott az edzések, versenyzők, az éghajlat, minden csak keményebb és nehezebb, mint itthon. Kaptam hideget-meleget. Voltak sérülések, arccsont-törés, orrtörés, amiből sikerült kilábalni hála Istennek. Most hazatérve ismét Kövi szárnyai alatt versenyzem, 12-én a Muaythai Manián veszek részt, ez egy jó kis torna lesz nekem. A nevekről igazán nem tudok semmit, csak annyit, hogy oda fogom tenni magam, mint azt eddig is tettem.

 

A munka részben Sárközi Róbertéknél zajlik, 2 hete voltunk lent Szegeden a Sárközi MMA Team csapatnál edzésen, valamint a Kínával kapcsolatos dolgainkat is lefixáltuk. A kínai történet: a Sárközi MMA Team segítségével október elsején Pekingbe repülők. Itt remélhetőleg ismét hosszabb időt tölthetek versenyzéssel, harci tudás és anyagi javak gyűjtésével.

 

Nagyon hálás vagyok Robinak, hisz az érdekeimet önzetlenül nézve segíti a karrieremet. Tervem, hogy a legjobb legyek, a legsikeresebbek közé tartozzak, és hogy segítsem a hozzám hasonló gyerekeket, hogy a helyes utat válasszák az életben.

• TDMG

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr537758016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása