TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Rumble bocsánatot kért facebookos gyalázkodásáért, a UFC vizsgálatot indított az ügyben

2015.08.20. 17:23 td_interim

anthonyjohnsonel_0.jpg 

Never go full retard.

 

Anthony Johnson nyilvánosan megbánta tettét, de még nem tudni, mire lesz ez elég.

Rumble tegnap hosszas, gyalázkodó Facebook posztban osztott ki egy nőt, aki a konditeremben megzavarta a súlyzós edzését. A posztban azt állította, a nő a súlyzózásra fenntartott teremben kezdett el nyújtani egy jógaszőnyegen, foglalva a helyet a gyúrósok elől (ez bunkóság), rövid veszekedés után pedig Rumble kirángatta a nő lába alól a szőnyeget és elhajította (ez meg óriási butaság volt). A posztot később törölte, de végleg eltüntetni nyilván nem tudta, ettől volt hangos tegnap az egész MMA-sajtó.

Az ügyet Rumble korábbi nőverései miatt egészen sok tengerentúli netes lap is felkapta, szóval megtörtént az, amire számítani lehetett: egy meggondolatlan, gyerekes hiszti miatt újabb kellemetlen napokat él át a UFC és maga a bunyós is.

A kármentés beindult, első lépésként jött Johnsontól a nyilvános bocsánatkérés:

Vagyok annyira érett, hogy beismerjem, amikor hibáztam, és tegnap egyértelműen hibáztam. Nem szabadott volna ennyire felhúznom magam, de így alakult, én is ember vagyok. Elég ronda dolgokat mondtam egy nőről, aki ugyanabba a konditerembe jár, ahova én, tele voltam indulattal, amikor beszéltem (ez sose jó ötlet), szóval bocsánatot kérek tőle a durva viselkedésemért. A vitánk után nem tartottam szünetet, hogy lenyugodjak. Mindenki mástól is elnézést kérek, hogy látniuk kellett, ahogy felhúzom magam egy vitán. Nem szépítem a dolgot, nem fogok úgy tenni, mintha angyal lennék, mert nem vagyok, de beismerem, ha hibáztam. Ezzel együtt remélem, mindenkinek király a napja.

A kármentés második lépése meg az, hogy a UFC kiadott egy sajtóközleményt, melyben azt írja, hogy tudnak a dologról, és felkértek egy független, harmadik felet, hogy indítson vizsgálatot az ügyben. Ilyesmit egyébként mostanában elég gyakran kell csinálniuk.

Azzal együtt, hogy ezúttal bántalmazás hálistennek nem történt, Rumble múltja miatt még lehetnek a dolognak következményei. Egyelőre úgy áll a dolog, hogy Johnson verekedni fog szeptember 5-én, a UFC 191-en, Jimi Manuwa ellen.

• TDMG

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr57721538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása