TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|JUDO: Tóth Krisztián bronzérme egy intésen múlt

2015.07.08. 20:26 td_axl

 toth_krisztina.jpg

Fiatal kora ellenére a magyar judo egyik meghatározó alakjává nőtte ki magát Tóth Krisztián az elmúlt időszakban, a budapesti Judo GP során az ő tolmácsolásában olvashattatok oldalunkon a magyar sikerekről. Ezt követően jött Baku az Európa Játékokkal, Krisztián pedig a bronzmeccsig jutott, ahol viszont nem került érem a nyakába. 

 

Krisztiánnal a napokban tudtam beszélni a bakui történéseket követve. Az alábbi videóban megnézhetitek a bronzmeccset, egyben Krisztián gondolatait is olvashatjátok. 

Hat hét telt el judo nélkül. Ahhoz képest kellemes meglepetés volt a versenyen nyújtott teljesítményem. Éreztem, hogy nem úgy judozom, mint ahogy szoktam, de a sok kondi miatt jóval erősebb lettem, ami nagy önbizalmat adott. A bronzmeccs nehéz kérdés. Meg kellett volna inteni a hollandot, de valamiért nem tették. Sajnálom nagyon az érmet, de nem mondanám, hogy elcsalták a meccset, egész egyszerűen a bíró elnézte, ami nekem elég drága elnézés volt.

 

 

A judo ilyen. Van mikor engem segítenek, van mikor az ellenfelemet Annyira kiélezett az első 5-nél a harc és annyira egy erőben vagyunk, hogy sokszor dönt az aktuális bírói hozzáállás. Ki a szimpatikusabb neki, és egyéb apróságok. Nem azt mondom, hogy arcra megy a helyzet és eredmény megítélés, de minimálisan ez is benne van. Ettől függetlenül ez engem nem vigasztal, de azzal nyugtatom magam, hogy majd kapok én is ilyen segítséget:)

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr677611190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása