TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Így kell aláírni a saját halálos ítéleted

2015.06.11. 17:22 td_interim

cain.JPG 

Fabricio Werdum addig-addig ügyeskedett, amíg csak sikerült felhúznia Cain Velasquezt.

 

Cain Velasquez egyáltalán nem rajong Fabricio Werdum szövegéért. A brazil ideiglenes bajnok a UFC 188: Embedded első részében szúrt oda a „rendes” bajnoknak: azt mondta, hogy Velasquez „egy amerikai, aki mexikóinak képzeli magát,” és hogy ő (Werdum) – a UFC spanyol hangjaként – sokkal inkább mexikói, mint a 100% mexikói felmenőkkel rendelkező hétvégi ellenfele.

A két nehézsúlyú bajnok az Embedded epizód élesítésének másnapján összefutott a hotelben, ahol a harcosokat elszállásolják. Werdum le akart kezelni, Velasquez viszont nem kért belőle. Az amerikai a tegnapi nyílt edzésen el is mondta, miért.

Nekem ez az egész álságosnak tűnt. Ne sértegess, vagy ha igen, akkor állj ki a szavad mellett, ne gyere oda másnap, és ne próbálj meg haverkodni. (…) Amerikában születtem és büszke vagyok rá, de a szüleim mexikóiak és erre az örökségre is büszke vagyok. Ilyeneket egyszerűen nem mondhatsz.

A morcosodásra Werdum visszakozással reagált:

Én csak annyit mondtam, hogy Cain Velasquez az USÁ-ban született, nem Mexikóban. Azt mondtam, hogy egy csomószor voltam már Mexikóban, talán hússzor is, és sokáig maradtam a meccseim miatt, legutóbb két hónapot.

 

Nem akarok tiszteletlen lenni Cain Velasquezzel. Rendes fickó és profi. Soha nem mondtam róla semmi rosszat. Azt (a szöveget) a promóció miatt mondtam, mert azt akarom, hogy a rajongók megnézzék a meccset.

Ha eddig nem lett volna 100%, most már teljesen biztos, hogy ezt a mérkőzést senki sem fogja kihagyni.

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr297534710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása