TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Gustafsson majdnem visszavonult januári veresége után

2015.04.02. 19:30 td_interim

 gusdepi.jpg

A svéd extra nehezen heverte ki az Anthony Johnsontól elszenvedett brutális TKO-t.

 

Hogy Alexander Gustafsson a Fight Night: Stockholm után jó két hónapra eltűnt a világ szeme elől, az nem a véletlen műve volt. Olyannyira felzaklatta sokkoló veresége, hogy komolyan azt érezte: számára véget ért az MMA. A mélypontról Gus az Expressen.se svéd lapnak nyilatkozott.

Egyértelműen életem legnehezebb időszaka volt. Teljesen komolyan gondolkoztam azon, hogy befejezem az MMA-t. Nem is igazán a bajnoki cím miatt, hanem azért, mert a hazai közönség előtt történt. Ott voltak az unokatestvéreim is. Egyszerűen túl kemény volt. Nem volt erőm arra, hogy folytassam. Nagyon közel álltam ahhoz, hogy visszavonuljak. De rengeteg szeretetet kaptam a rajongóktól, a szeretteimtől és a csapatomtól. Le kellett nyelnem a keserű pirulát, és most van egy új bunyóm, ami nagyon is motivál. Ha valóban nem akartam volna ezt tovább csinálni, akkor abbahagytam volna. De folytatni akarom. Efelől semmi kétségem. Senki sem kényszerít. Nem a pénzért csinálom, hanem azért, hogy én legyek a legjobb.

Gustafsson nyáron, Berlinben mutathatja meg a világnak, hogy valóban sikerült-e összevakarnia magát, a Rumblehez hasonlóan nagyütő Glover Teixeira ellen.

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr147334110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása