TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TDFN#1: "Aki felment, az már győztes", cikkíró a ketrecben élménybeszámoló

2014.05.25. 20:54 td_Emree

Lezajlott a MAX 2014 SCITEC NUTRITION Harcművész és Küzdősport Expo, aminek keretében a TOTALDAMAGE FIGHT NIGHT#1 is megrendezésre került. Ennek keretében, mint cikkíró, én is ketrecbe léptem. Jöjjön egy kis élménybeszámoló az eseményről.

tdfn_varga_fekete.jpg

Számomra hihetetlen nagy élmény volt ott lenni, mind rajongóként, mint pedig ketrecbe lépőként egyaránt. A szervezés nagyon profira sikeredett és jó érzés volt találkozni írótársaimmal személyesen is. Az pedig csak hab a tortán, hogy olyan példaképekkel sikerült fotózkodnom és szóba elegyednem, mint Buchinger Iván, Végh Attila vagy Sárközi Róbert.

A küzdelmem időpontja egészen hamar elérkezett, de lehet csak nekem tűnt gyorsnak az idő múlása. Az ütésváltás előtt még egy gyors szabályismertető következett, majd el is kezdődött a matek. Az előre megbeszélt taktika szerint igyekeztem állósból egyenesekkel operálni, de végül a földön kötöttünk ki, amiből én is kivettem a részem egy földre vitellel. Ellenfelem Fekete Mátyás nagyon erős volt, ahogy leérkeztünk azonnal sikerült felülre kerekednie, kaptam is az arcomra. Igyekeztem alulról dolgozni, volt egy karháromszög kísérletem, ami majdnem bezárult, de csak majdnem. Majd egy sweeppel próbálkoztam, de nem útban volt a ketrec? Ezek után sikerült állásba kerülni, de ahelyett, hogy visszatértem volna az állóbunyóhoz, ismét egy földre vitellel próbálkoztam, ami olyan jól sikerült, hogy egyből egy guillotine fojtásban találtam magam. És igen, ismét hibáztam, az eszem helyett a nyakam erejét használtam, aminek az lett a vége, hogy a menet letelte előtt már elsötétedett a kép és csak kopogni tudtam. A győztes megérdemelten Fekete Mátyás lett.

tdfn1_fekete_varga.jpg

Nem éreztem jól magam a meccs után, pedig nagyon sokan jöttek gratulálni és rengeteg dicséretet kaptam. Fizikailag nem éreztem fájdalmat, de fejben már más volt a helyzet. Viszont amikor már mentem volna zuhanyozni, hogy elsüllyedjek, megjelent Matyi, és igazi sportemberi nagyságról tanúbizonyságot téve gratulált nekem. Ez és Sárközi Róbert szavai, idézem „aki oda felmegy (ketrecbe), az már győztes” végül átlendítettek a holtponton. A kudarcok azért vannak, hogy tanuljunk belőlük! Hétfőn irány a terem és jönnek az újabb cikkek!

Köszönöm a lehetőséget Szakál Józsefnek, a TOTALDAMAGE szellemi atyjának, és mindenkinek, aki biztatott! Köszönöm edzőimnek és csapatomnak a felkészülés során nyújtott rengeteg segítséget!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr376205540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MikorKidnem 2014.05.25. 23:08:10

Egyáltalán nincs mit szégyenkezned, nagyon jó voltál!! Alapból neked drukkoltunk már csak a fedoros alkatod miatt is :) A cikkben sztem röviden írod le mi történt, a valóságban sokkal hosszabb volt az egész: többször főnixmadárként feltámadtál hamvaidból és igencsak meglepted az ellenfeled. Földön nagyon jó dolgokat csináltál (bjj-s szemmel nézve, szóval minden elismerésem és nagy gratuláció!
süti beállítások módosítása