TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Nincs több erőemelés: Jon Jones visszatért a hagyományos bunyósedzéshez

2016.06.30. 16:19 td_interim

1205-warrior-abs.jpg

Úgy tűnik, nem jött be az izomfelpakolás.  

tdmg_banner.png

 

A UFC ideiglenes félnehézsúlyú bajnoka, Jon Jones tavaly télen azzal sokkolta az MMA-világot, hogy rettentően ráment az erőemelésre, és csakhamar szinte Alistair Overeem-i szintre fújta fel magát. Félelmetesnek tűnt ez a Bones 2.0, de áprilisi, visszatérő meccsén kiderült, hogy ez az izomfelpakolás talán mégsem volt a legjobb ötlet.

Ovince Saint Preux ellen, a UFC 197-en Jones lassú volt, tétova, merev és unalmas, csakúgy, mint a teljes bunyó. A sportoló vezetőedzője, Greg Jackson nagyon tömören megragadta a meccs tanulságát, azt mondta: „Az erőemelés probléma,” majd hozzáfűzte, hogy tanítványa sokkal nagyobb, mint volt, és sokkal hamarabb ki is fullad.

A szervezet aktuális félnehézsúlyú bajnoka és Jones ősellensége, Daniel „DC” Cormier már dörzsölte is a markát, hogy ezt a súlyemelő Jon Jonest július 9-én, a UFC 200 fő attrakciójaként érkező címegyesítő mérkőzésükön ő nagyon meg fogja verni. Most kiderült, hogy erre már nem számíthat: Bones azt nyilatkozta, hogy az erőemelést kivágta a kukába, és visszatért a hagyományos felkészüléshez.

A legnehezebb állapotomban felmentem egészen 238 fontig. Remekül éreztem magam, és igazán erősnek. Úgy éreztem, nehézsúlyban is versenyezhetnék. Azt hiszem, az utolsó meccsemen egyértelműen szerepet játszott, hogy óvatos voltam, és takarékoskodtam az energiámmal.

 

Úgy éreztem, jó formában vagyok, a tüdőm is erős volt. Viszont azt éreztem, hogy az izmaim állóképessége talán nem volt megfelelő, szóval, gondolom, ez is tényező volt abban, hogy óvatosabb voltam, és visszafogtam magam egy kicsit.

 

Ebben az edzőtáborban majdnem semmiféle súlyemelést nem csináltam, egyáltalán. Sőt, valójában izomégetésen dolgoztam azzal, hogy ráfeküdtem az állóképességi edzésre. Szóval szerintem meg fogjátok tudni mondani a mérlegelésen és a meccsen, hogy sokkal inkább úgy nézek ki, ahogy régebben, sokkal kevésbé izmosan, és az állóképességemet fantasztikusnak érzem. Ez az egyik első számú módszer arra, hogy megverjem DC-t: „meg kell DCznem” DC-t, rá kell mennem a melóra, és közelharcban kell megvernem. És készen is állok erre.

Szóval most már maga Jon Jones is úgy érzi, hogy a nagy vasazással pusztán annyit ért el, hogy adott a szarnak egy pofont, úgyhogy most vissza az egész, jöhetnek újra az alapok. Amikkel tavaly év elején nagyon fölényesen verte meg Cormiert. Hogy másodjára is sikert hoz-e ez a régi iskolás hozzáállás, az a jövő héten kiderül.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr288856738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása