TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MOVIE: A világnál erősebb, bemutatták a José Aldo életrajzi filmjét

2016.06.12. 15:31 td_Emree

Megérkezett a José Aldo életét bemutató film.

Jose Aldo csaknem 10 éves veretlenségi szériája ért véget, amikor nemrégiben 13 másodperc alatt kapitulált Conor McGregorral szemben. Ezek után, olyan nyilatkozatkampányba kezdett, ami után a népszerűsége komolyan zuhanni kezdett, hála meggondolatlan megnyilvánulásainak. „Scarface” hamarosan Frankie Edgar ellen tér vissza az oktagonba. A mostani cikk, azonban nem erről, hanem a bemutatásra került életrajzi filmjéről szól. A "Mais Forte Que o Mundo" – A világnál erősebb című filmet június 8-án mutatták be Rio de Janeiróban. Talán a film segít visszaállítani a korábbi bajnok reputációját, amit egy Frankie Edgar elleni győzelemmel meg is erősíthet.

A film exkluzivitását mutatja, hogy a Maflás után ez a második film, ahol feltűnik az UFC logó és az oktagon is. A történet José Aldo és alkoholista, nőverő apja kapcsolatára fókuszál. Josét az apja elüldözi a családtól, aki meg sem áll a Nova Uniao tatamijáig, ami az első olyan nagy BJJ akadémia volt, ami megnyitotta kapuit a szegényebb társadalmi rétegek irányába is. A több meg már történelem. A premier után mikrofonvégre kapták Aldot is.

Meg kell hogy köszönjem a rendezőnek, Alfonso Poyartnak és a teljes stábnak, hogy elmesélték a történetem és ennyire megérintettek. Nagyszerű lett. Függetlenül attól, hogy valaki bunyórajongó vagy sem, ez a film meg fogja érinteni, mert ez egy igazán érzelmes történet. Első alkalommal, mikor megnéztem, nem is igazán tudtam figyelni annyira izgatott voltam, hogy az életem a nagyvászonra került. Másodszorra már sikerült megfelelően a sztorira koncentrálnom. Visszanézni a múltat nagyon nehéz volt, de legyőztem mindent, amin keresztülmentem.

 

Lehetetlen, hogy ne sírj rajta. MMA rajongó vagy, vagy sem, ez egy gyönyörű film. Az én filmem, úgy vélem csodálatos lett (nevet). A kapcsolatom az édesapámmal – a hős és a gonosztevő – nagyszerűen van megjelenítve.

A film 2011-ben ér véget, amikor Aldo az UFC 129-en legyőzte Mark Homnickot 55.000 néző előtt. Azóta sok víz lefújt a Dunán, tudja ezt Aldo is, aki felvette annak lehetőségét, hogy talán nem ez lesz az első és utolsó film is, amit az ő életeseményei inspirálnak.

„Rengeteg dolog van, amit be lehetne mutatni a jövőben. Pont, mint a Rocky filmek, azokból is sok van.”

Kitért a terveire a karrierjét illetően is.

„Ha létrejön a McGregor elleni visszavágó és visszaszerzem az övem, testvér az hatalmas lenne. Nagyon jó film lenne belőle, ha elverném – McGregort – és visszavenném a címet. Most az övre koncentrálok. Amint legyőztem Frankie Edgart és visszaszereztem az övet, elgondolkodom, hogyan tovább. Van egy befejezetlen ügyünk.”

José Aldo az UFC 200-on csap össze Franki Edgarral az ideiglenes pehelysúlyú címért, Las Vegasban, július 9-én. Addig, azonban itt a film trailere. Mit gondoltok születik a Warrior-hoz hasonlítható klasszikus?

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr18799332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása