TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Na, ebből palacsintává lapítás vagy fejlerepítés lesz?

2016.06.07. 16:15 td_interim

6bfd953cb0ad337ed667fa1e0ab12392.jpg

Mark Hunt lesz Brock Lesnar ellenfele a UFC 200-on. 

tdmg_banner.png

 

Tegnap maga Brock Lesnar jelentette be, amire a többség számított: Mark Hunt lesz az ellenfele a UFC 200-on. Az MMA-ba egyetlen meccs erejéig visszatérő nehézsúlyú UFC ex-világbajnok az ESPN SportsCenterének adott hosszas interjúkat a dolgok meglepő alakulásáról, alább megnézhető mindkét beszélgetés:

Lesnar, miután bejelentette, hogy Hunt lesz az ellenfele, sztoikusan beszélt a párosításról.

Miért ne? Bárki lehetett volna (az ellenfél). Nem érdekelt. Még ha Dana White azzal is hívott volna fel, hogy „X, Y és Z ellenfelek közül választhatsz, kit szeretnél?” De nem adott választási lehetőséget. Azt akarjuk, hogy ezzel a fickóval nézz szembe, én meg erre azt mondtam, „Remek. Akkor ezt fogom csinálni.”

A pankrátor, bár 2011. óta nem küzdött ketrecben, csak tavaly tavasszal jelentette be, hogy visszavonult az MMA-tól. Ez betartani viszont nehezebbnek bizonyult annál, mint amire számított.

Nem bírtam együtt élni azzal a döntéssel. (…) Az a döntés végigkísértette az elmúlt 15 hónapomat, és rájöttem, hogy nem tudnám így leélni az életem hátralevő részét. Hiszek abban, hogy meg kell élned az álmaid, és hogy szembe kell nézned a félelmeiddel. Nem akarok húsz év múlva ülni, és azt mondani, „Tudod, mi van, fiam? Meg kellett volna csinálnod.” Úgyhogy itt vagyok, a létező legnagyobb színpadon – ott voltam a UFC 100-on, hát miért ne lehetnék ott a UFC 200-on is?

Lesnart a versenyszellem mellett természetesen az óriási meccspénz vezette vissza az oktagonba, de az interjúban pontos összeget nem akart közölni, csak annyit mondott, hogy „nagyon sok nulla” van a végén. Az üzlet nyélbe ütése nagyon sima volt.

Nagyon egyszerű volt. Senki sem hívott fel. Nem más ötlete volt. Nem Dana vette fel a telefont azzal, hogy be kell tömniük egy lyukat (a programban). Nem így történt. Én vettem fel a telefont. Én. Már nem is emlékszem, pontosan mikor. Három hónappal ezelőtt történt. Beletelt egy kis időbe, míg letisztultak a részletek, de akkor csak annyit mondtam: „Mennyi az esélye annak, hogy Brock Lesnar ott lesz a UFC 200 programjában?” És összeültünk.

Lesnart továbbra is szerződés köti a WWE-hez, de ez most nem okozott problémát: a két szervezet megegyezett a kölcsönadásról. Brock a tervek szerint a július 9-i, jubileumi UFC-gála után röviddel, augusztus 21-én a WWE SummerSlamen is részt vesz. Olyan pletykák terjengnek, hogy Lesnarért cserébe a WWE a SummerSlamre megkapja a mainstreambe egyre jobban betörő Paige VanZantot. Ha ez igaz, akkor ez az év poénja: a UFC az egyik legnagyobb nehézsúlyú behemótért egy szalmasúlyú lányt ad cserébe.

Brock kitért első MMA-s nekifutásának dicstelen végére, amikor zsinórban két meccset is kemény TKO-val veszített el, először Cain Velasquez keze által, amibe a bajnoki öve került, majd Alistair Overeem térde által, amibe – ha csak átmenetileg is, de – a pályafutása. A vereségeiért most nagyrészt a divertikulitiszét okolta.

Karrierem csúcsán nem voltam csúcsformában, úgyhogy úgy éreztem, UFC-s karrieremet elcsalták. A fejemben és a szívemben mindig úgy éreztem, hogy sohasem veszítettem egy ellenfél ellen sem. A divertikulitisz ellen veszítettem. Az volt az ellenfél, ami megvert. Mások mást gondolhatnak és mondhatnak az akkori teljesítményemről. De a teljesítményem a betegségem miatt volt olyan, amilyen. Most itt ülök és 1000 százalékosnak érzem magam. Nem szabadna az oktagonba lépnem, ha nem így érezném.

Lesnarnál 2009-ben állapították meg a divertikulitiszt. Ehhez képest még két meccset lehozott a nagyon komoly bélbetegséggel: először legyőzte Shane Carwint, majd jött a Velasquez-bunyó. A vereséget követően, 2011. májusában feküdt be a kés alá, a műtét során 12 hüvelyk hosszú részt vágtak ki a vastagbeléből. Fél évvel később már ki is állt Alistair Overeem ellen. A hollandhoz hasonlóan következő riválisa, Hunt is veszélyes állóharcos.

Szerintem nagyon jól a párosítás. Ha Mark Hunt a földön köt ki, a meccsnek vége. Nyilván dolgoznom kell az állóharcomon, amit meg is tettem, de izgatottan és lelkesen csinálom. Ez a különbség.

Hunt a UFC – és a kevert harcművészetek – történetének egyik legnagyobb KO-gépe, mindenkire életveszélyes. Legutóbb épp Lesnar régi ellenségét, Frank Mirt ütötte merevre. Brock viszont nem izgulja túl a dolgot.

Nem igazán vannak kétségeim. Remélhetőleg lemarjuk a rozsdát az edzőtáborban, szerintem menni fog. Megoldjuk. És ha nem, hát Mark Hunt első pofonja majd leveri a maradékot az első 10 másodpercben. És aztán csak figyelj.

A Lesnar-rajongók egyértelműen abban reménykednek, hogy a Nagy Fehér majd körbevezeti Huntot Szuplévárosban. Brock kedvenc technikája azonban aligha lesz használható a ketrecben, hiszen a pankrátorok elrugaszkodással segítik abban, hogy elhajítsa őket, ami egy valódi küzdelemben nem fog megtörténni. Hiba lenne viszont esélytelennek nyilvánítani Lesnart, hiszen pont abban a legerősebb, ami ellen Hunt szinte teljesen védtelen: levitelekben és ground-and-poundban. A kérdés leginkább az, hogy Hunt ki tudja-e ütni, mielőtt beindul a Brock-úthenger.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr918786536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása