TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Bódis Gergő TKO-val győzte le McGregor csapattársát (videó)

2016.05.30. 14:27 td_interim

13330412_1179580692092271_201620288_n.jpg

Ismét nyeregben! 

 tdmg_banner.png

Írországba szakadt barátunk, Bódis Gergő szombat este kick-box-gálán lépett ringbe Dublinban, és nagyszerű győzelmet aratott. Gergő a Warrior FC hatodik rendezvényén a Conor McGregor-fémjelezte Straight Blast Gym-ben nevelődő litván Tomas Marcisauskas-szal osztotta meg a küzdőteret és a pofonokat, és olyan jól sikerült a bunyója, hogy a harmadik menetben TKO-val győzelmet aratott. Ezzel Gergő kiöblítette a szájából a rossz ízt, amit a ketrec-thai küzdelemben elszenvedett veresége hagyott maga után. Alább a meccs teljes felvétele, melyet a Bódis csapatához fűződő FightstoreMedia osztott meg velünk.

Gergő küldött nekünk egy terjedelmes levelet, melyben kitér márciusi vereségére, aztán vidámabb vizekre evezve mesél a mostani mérkőzés előkészületeiről és magáról a bunyóról is.

Sziasztok!

 

Legutóbb a Cage Kings címmeccsén elszenvedett vereségemkor hallottatok rólam. Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek a biztató üzeneteket és építő jellegű kritikákat! Ahogy akkor megfogadtam, visszamentem a terembe, és még keményebben kezdtem edzeni. Nehéz volt túltenni magam a vereségen, mert sokat készültem rá, és ki szerettem volna adni magamból, amit tudok. Visszanéztük a felvételeket, és uraltam azt a meccset, még az ellenfelem is azt nyilatkozta, hogy tartott tőlem. De eztán jött az a lucky punch, és a többi már történelem.

 

Lehetőséget kaptam a Warrior FC 6 gáláján, hogy megmérkőzzek a híres SBG (Conor McGregor terme) harcosával, Tomas Marcisauskas-sal, egy litván harcossal, 74 kg-ban, K-1 szabályrendszerben. A srácot láttam már harcolni az ENFUSION-ön. Tudtuk, hogy fekete öves kyokushin harcos, verekedős és folyamatosan nyom a meccsein. A fogyasztás nagyon jól sikerült. 73,2 kg-mal mérlegeltem, a meccs napján pedig már 78,4 kg voltam.

 

Az edzőm biztonsági taktikát dolgozott ki, ami zárások utáni kontrákból, és sok lábmunkából állt. Ez a meccsen be is jött, mert bár végig nyomott az ellenfelem, nem tudta átütni a fedezékem és a kontráimat is benyelte. Szerettem volna erőltetni az orosz boksziskolát, tempózgatni, többet melózni, de a ring fedőrétege annyira szar volt, hogy nem lehetett normális lábmunkát kivitelezni rajta, és maradtam a biztonsági játéknál. A harmadik menetben sikerült megfogni a srácot egy ugró térdessel. Tudtuk, hogy kemény a srác, mint a kád széle, de miután már másodszorra is rászámoltak, ugyanúgy jött nekem, mintha semmi sem történt volna. Aztán egy ugró taposóval arcon rúgtam, és a bíró beszüntette a harcot.

 

Nagyon örültem, hogy így sikerült nyernem. Mindig jó, ha az ember idő előtt fejezi be a meccseit, főleg itt, Írországban, az embereket nem érdekli, hogy nyersz, vagy veszítesz, csak legyen vér és dráma. Folytattam a Litvánok elleni jó sorozatomat, mert eddig az összes litván ellenfelem KO-val sikerült legyőznöm. Ettől függetlenül nagy respect a srácnak, mert nagyon kemény volt.

 

A következő mérkőzésem, ha minden jól megy és meggyógyulnak a sérüléseim, két hét múlva lesz. Az érdekesség benne, hogy egy volt csapattársam ellen fogok küzdeni thai bokszban, akivel nagyon jóban vagyok.

 

Meg szeretném köszönni mindenkinek, aki szurkolt, mind a helyszínen mind Magyarországon. Vezéremnek, Hortobágyi Gábornak, a menedzsmentnek, Claire O' Mahony-nak és Stefan Triffo-nak. A szponzoraimnak: Fightstorepro Ireland, Írországi Magyarok Info Rádió, Bela Taxi. Családomnak, páromnak, barátaimnak, edzőtársaimnak. Szakál József barátomnak és a totaldamage-nek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr188758184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása