TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Itt vannak a McGregor-nagyinterjú legizgalmasabb részei

2016.05.23. 17:39 td_interim

54ht56th.jpg

Fókuszban a UFC 200-as kavarás és a Mayweather-ös pletykák.

tdmg_banner.png

Conor McGregor múlt héten leült az ESPN riporterével, és beszélgetett vele egy kiadósat. Az ír ebben az interjúban mesélte el, hogy félretették az érzelmeket a UFC vezetőségével, és „gyönyörű dolgokat" csinálnak együtt, de ezen kívül is sok minden szóba került. Bár a teljes beszélgetést még nem láthatjuk, az ESPN kitett a weblapjára egy összefoglaló szöveget, és megosztott néhány további részletet a felvételből, úgyhogy ezek alapján nézzük, mik voltak McGregor legizgalmasabb válaszai.

Arról, hogy pontosan miért mondta le a UFC 200 promotálásának javát, ami végül a Nate Diaz elleni visszavágójába került:

Olyan időben ért (a felkérés), amikor épp ráakadtam valami megoldásra. De nem zártam ki őket teljesen, nem mondtam mindenre nemet. Csak ésszerű mennyiségű médiázást szerettem volna. És akkor hirtelen jött, hogy „Hé Conor, el kell rángatnunk, jönnek a 40 órás repülőutak, tenned kell egy kört New Yorkban, Vegasban, Kaliforniában, 70 sajtótájékoztató, 70 talk show, hirdetések, minden.” Mire én: „Most csináltam nektek 400 millió dollárt, múlt héten. Épp csak múlt héten volt az a meccs. Most meg azt akarjátok, hogy...” Érted? Igazságos elbánást akartam.

 

Ez nem csak három állomás, ez 30 további állomás minden egyes állomáson. Nekem csak a New York-i állomás volt ésszerű, ahol épp csak legalizálták a sportot. Menjünk körbe, csináljuk meg az összes talk showt, minden reggeli showt, és harangozzuk be rendesen, ahol most lett csak legális. El akartam zárkózni, koncentrálni, és győzni a visszavágón. Csak ez érdekelt, mert végső soron az összes többi szar nem jelent semmit sem. Ha még egyszer veszítek, akkor ez az egész hajó elsüllyed. Én kormányzom a hajót. Minden eltűnik, ha én elmegyek.

Az elzárkózásához nem csak a készülés, hanem Joao Carvalho tragikus halála is hozzájárult.

Kurva újságírók kopogtattak anyám ajtaján, érted? Nem erre szerződtem le, hogy anyám ajtaján kopogtassanak, és egy halott srácról beszéljenek neki. Nem jó dolog látni, hogy egy srác így végzi. Megváltoztat valamit benned. És Írországban azóta egymás után fújják le a gálákat. Szar dolog a részese lenni, és nem akartam erről beszélni a nyilvánosság előtt. Ezek után nem akartam, hogy a kamera elé állítsanak, nem akartam táncolni. Egyszerűen nem volt kedvem hozzá.

Arról, hogy minek indult a UFC 200-as balhé, és hogy mi lett belőle:

Meg kell hagyni, óriásira dagadt. Nem is tudom... az elején még valamennyire csak vicceltem, akkor még csak nem voltam teljesen komoly, aztán... aztán hirtelen kitettek a UFC 200-ról, én meg úgy voltam vele, hogy „hát, akkor ti is basszátok meg.” Jó móka volt, mármint azt látni, hogyan dagadt fel így a dolog, egy ideig jól szórakoztam rajta.

 

Amikor néztem a sajtókonferenciát, akkor azért néha úgy voltam vele, hogy „Fel kellett volna szállnom arra a rohadt repülőre. Fel kellett volna szívnom magam, és megcsinálni.” De néha azt kell tenned, ami neked jó, és nem azt, ami mindenki másnak. És különösen akkor, ha azt már egymilliószor megcsináltad, ami mindenki másnak a jó. Kell legyen jogod ahhoz, hogy néha azt csináld, ami neked jó. Hát ezt éreztem.

Végső soron McGregor úgy ítéli meg, sikerült úgy lezárni a huzavonát, hogy senkiben nem maradt tüske.

Felszálltam arra gépre? Végignyomtam a médiázást? Táncoltam, mint egy majom? Nem. Még mindig itt vagyok? Még mindig bunyózok? Még mindig keresek? Igen. Szóval, ők megmentették az arcukat, én megmentettem az enyémet – az ügynek vesztese nem volt. Bizonyos szempontból mindannyian nyertünk. Igazából megfogtam őket, de ők nem hajolhattak meg, szóval nem volt vesztes. Én itt voltam, ők ott, és most középen találkoztunk. Jó helyen vagyunk. 

A hipotetikus Floyd Mayweather Jr. elleni bokszmeccsről – az interjú akkor készült, amikor Mayweather még nem tette meg az állítólagos 50 milliós ajánlatát, így hát:

Hallottam, mit beszél a fiú. Ő indította el a pletykát, és hallottam, hogy ő 100 milliót kap, én meg 7 milliót. Ez nekem fizetéscsökkentés. Én nem fogadok el fizetéscsökkentéseket. Azt hittem, a bokszban van a nagy pénz. A hétmillió abszolút nevetséges. Ő 100 millióról beszél, de én is 100 millióról beszélek.

 

Neki van rám szüksége, nem nekem rá. Ez az igazság. Ki mással küzdene meg? Megverekszik valakivel a bokszolói körökből, és a fizetése hirtelen 100 millióról lemegy 15 millióra. Szóval neki van szüksége rám. Ha tárgyalni akar, tárgyalhatunk. De itt én diktálok.

Arról, hogy tart-e a tiszta boksztól:

Nem igazán érdekelnek a szabályok. Annyi szabályt hozhat, amennyit csak akar. Tudom, hogy nem akar kiállni ellenem egy kevert harcművészeti mérkőzésen, egy valódi küzdelemben. Ha limitált küzdelemben akar velem bunyózni, nem probléma, megcsinálhatjuk. Félreteszem a küzdelem soksok módját, amit gyakorlok, és csak egy bizonyos művészetre fogok koncentrálni.

 

A harc elkötelezettje vagyok. Élvezem a versengést. Élvezem a kihívásokat. Ha előttem van egy kihívás, és felkelti az érdeklődésem, akkor előre lendülök, és megfelelek neki.

A végére pedig hagytunk egy kis kő-papír-ollót, mert miért ne?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr148741110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása