TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BOX: Tyson Fury ledobta a textilt (videó)

2016.04.28. 16:48 td_interim

tyson-fury1.jpg

NSFW képsorok!

tdmg_banner.png

Tyson Fury ismét berúgta a bulimotort, és teljes gázzal átszáguldott Wladimir Klitschko idegrendszerén. Tegnap tartották kettejük visszavágójának sajtókonferenciáját Manchesterben, ahol a WBO/WBA nehézsúlyú bokszvilágbajnok Cigánykirály hozta a formáját, sőt, még többet is: egy ponton felállt, ledobta a pólóját, és rengő hasa paskolgatásával cukkolta a vérkomoly ukrán ex-bajnokot.

Dagadt vagyok. Te meg hagytad, hogy egy dagadék megverjen. Mi értelme van 40 évig végezni a munkád, ha még egy dagadt embert sem tudsz megverni?

Fury aztán tovább gúnyolta Klitschko szigorú munkamorálját, majd még magát is kinevetve azt mondta, hogy ő aztán nem szereti a sportolói életformát, és nem is éli, sőt, „abszolút szégyen” lenne őt sportolónak hívni. És még tovább is ment: azt állította, hogy őt tulajdonképpen nem is érdekli a boksz.

Nem igazán érdekel, hogy (sportolói) örökséget hagyjak magam után, mert az örökség azt jelenti, hogy már visszavonultál, már nem vagy az igazi, már csak múlt időben létezel. Szóval ez nekem nem jelent túl sokat. Mi jelent nekem sokat? Hát még a boksz sem. Ha sokat jelentene, akkor nem 25 kilós túlsúllyal kezdeném az edzőtábort, igaz? És nem ettem volna meg Lanchasire összes pitéjét, és nem ittam volna meg az Egyesült Királyság minden korsó sörét. Szóval nyilván ez nekem semmit sem jelent, Wladimir meg arról beszél, hogy izgatott, motivált, boldog és jól érzi magát. Hát nem mondhatom azt, hogy én így vagyok vele.

 

Minden pillanatát gyűlölöm, és azt kívánom, bár ne lennék bokszoló, de most ebben a helyzetben vagyok, úgyhogy megcsinálom. Utálom az edzés minden pillanatát, utálom a bokszot, utálom az egészet. Utálok hozzátok, idiótákhoz beszélni. Utálom az egészet. Nem akarok itt lenni. Sokkal szívesebben lennék otthon a gyerekeimmel, és tévéznék. Sokkal szívesebben lennék otthon, és ennék csokit és még édességet, mint hogy itt legyek és a bokszról beszéljek. Mondjuk úgy, hogy utálom a bokszot, de egyszerűen túlzottan kurvajó vagyok benne ahhoz, hogy leálljak, és túl sok pénzt keresek vele.

Jó duma: valójában nincs bokszoló a szakmában, aki ennyire jól érezné magát a kamerák kereszttüzében, mint Fury. És talán olyan sincs még egy, aki ennyire rosszul, mint most Klitschko.

Az ukrán ex-király arról beszélt, hogy mennyire megviselte az elmúlt pár hónap, aztán rá egyáltalán nem jellemző módon támadásba lendült.

Sokan élvezik, ha olyan a bajnok, aki egy bizonyos módon képviseli a sportot. Én nem vagyok kibékülve azzal, ahogy Fury képviseli a sportot. Sokszor nyilatkozik tiszteletlenül. Én nem fogok sokat mondani, rövid lesz a beszédem, de én sose mondanék olyat, hogy a homoszexuálisok pedofilok, akiknek a börtönben van a helye. Vagy hogy a nők helye a konyhában vagy az ágyban van. Tényleg azt gondolja, hogy ott van Elton John vagy a királynő helye?

És akkor jöjjön, amit Klitschkótól sose vártunk volna:

Azt szeretném mondani Tyson Furynak: baszódjon meg.

A teljes sajtáj:

A Fury vs. Klitschko 2 július 9-én jön, Manchesterben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr448670548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása