TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Ronda Rousey meg akarta ölni magát a Holm-vereség után

2016.02.16. 18:23 td_interim

111515-ufc-193-ronda-rousey-pi-ch_vresize_1200_675_high_54.jpg

A korábbi UFC harmatsúlyú bajnok sírva mesél erről egy friss talkshow-interjúban.

8_corners_banner_blog.gif 

Ronda Rouseyt minden eddig elképzeltnél keményebben érintette Holly Holmtól elszenvedett veresége.

A UFC női harmatsúlyú ex-világbajnoka ma ismét Ellen DeGeneres vendége volt az Ellen talk showban, ahol elég súlyos interjút adott. A beszélgetés a UFC 193-mas vereségét kapargatta meg. Az elején magáról a meccsről volt szó, arról, hogyan érezte magát közben – ezt már ismerjük a pár hónappal ezelőtti, hosszas ESPN-interjúból – aztán szóba került az is, hogyan érezte magát közvetlenül utána. Ekkor vadultak el a dolgok: Rousey elsírta magát, és arról beszélt, hogy a kiütést követően, az orvosi vizsgálatra várva konkrétan az öngyilkosságot fontolgatta.

2:45-től jön a rázós rész

Ott ültem az orvosi szoba sarkában, és arra gondoltam, hogy mi vagyok én mostantól, ha ez már nem... ott ültem és szó szerint arra gondoltam, hogy megölöm magam, és abban a pillanatban az villant át az agyamon, hogy „semmi vagyok, mihez kezdjek most,” és hogy „enélkül senki le se fog szarni, soha többé.”

Aztán Ronda elmesélte, mi volt az, amibe mégis bele tudott kapaszkodni: partnerébe, a nehézsúlyú, szintén UFC-bunyós Travis Browneba. Vagyis egy hozzá fűződő gondolatba.

Őszintén szólva felnéztem, és láttam hogy ott áll a fiúm, Travis, és felnéztem rá, és azt gondoltam „muszáj gyereket szülnöm neki, muszáj életben maradnom.”

Ez utóbbi mondat azért abszurdra sikeredett, ezt Ronda is érezte, és a végén ki is nevette magát. A közönségtől óriási tapsot kapott, és ők is vele nevettek.

DeGeneres igazi profiként pozitívra fordította az amúgy elég rázós szöveget, és elmondta, mennyire örül, hogy Ronda így feltárulkozott, mert ha ő, aki ennyire erős, bevallja, hogy vannak ilyen gondolatai, és megmutatja, hogy neki is van ilyen törékeny oldala, azzal rengeteg embernek segít elfogadni a saját gyengeségeit, és megmutatja, hogy teljesen rendben lévő dolog erről beszélni.

Ronda aztán a mini-összeomlás után azt is felfedte, mi az, ami a hirtelen-gyerekvállalás gondolatába való kapaszkodás mellett még segített neki abban, hogy újra összeszedje magát. És ez sokkal jobban is hangzott, mint a Browne-csavar:

Komolyan hiszem, hogy még mindig veretlen vagyok, mert legyőzöttnek lenni egy választás. Mindenki vereséget szenved az életben, de én azt választottam, hogy mindig veretlen maradok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr198396122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása