TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Rousey mama ledarálta, elkaparta, kiásta, leköpte és megint elkaparta Ronda edzőjét

2016.02.02. 17:08 td_interim

0201-ronda-rousey-mom-trainor-fight-tmz-getty-4.jpg 

Edmond Tarverdyan ismét központi szerepet kapott dr. AnnMaria De Mars kifakadásában.

 8_corners_banner_blog.gif

Az ugye senkit sem lep meg, hogy dr. AnnMaria De Mars szívből gyűlöli lánya, Ronda Rousey sarlatán edzőjét? Minimum azóta tiszta kell ez legyen mindenkinek, mióta Rousey mama a tavalyi Holly Holm-meccset megelőzően azt nyilatkozta, hogy ha nem tiltaná törvény, elütné az örményt. De Mars most ismét elkaparta Edmond Tarverdyant, ezúttal a Submission Radio-nak adott interjújában. 

„Előre megjósoltam.” - mondta De Mars lánya megsemmisítő vereségéről, aztán belelendült. Vegyetek nagy levegőt:

Ronda egy idiótával edzett. Egy idióta csalóval. Megdöbbennék, ha a annak az embernek lenne valami normális mérlege. Amennyire én tudom – egyszer láttam csak meccselni, akkor egy olyan emberrel küzdött, akinek valami 6-20 volt a mérlege, és megosztott pontozással győzte le. Az az ember egy csaló. Ronda nagyon tehetséges. Nagyon erős, olimpiai szintű háttérrel lépett be abba a terembe, és ezzel jutott el ilyen sokáig.

 

El kell menekülnie attól az egomániás csalótól, és önmaga kell, legyen. Ronda, ha önmaga, bárkit képes megverni ezen a bolygón. Szomorú vagyok a történtek miatt, de fel kell nőni és meg kell hozni bizonyos döntéseket. Néha hibázol, de remélhetőleg tanulsz belőlük.

 

Az a különbség köztem, és a többi bunyósanyuka közt, hogy én világbajnok voltam. Én nem csak kitaláltam, és feltettem a weboldalamra. Én tényleg versenyeztem 14 évig. Szóval, ha valaki az edzői munkáról beszél, én meg tudom mondani, mikor kamuzik, és ez az ember abszolút csaló. Egy pillanatig nem lepett meg, hogy az.

 

Nem állítom, hogy mindent tudok, de azt tudom, hogy mi kell ahhoz, hogy megnyerj egy világbajnoki címet. Tudom, milyen a jó edzői munka. Nem egyszer, nem kétszer mondtam Rondának: „Én tudom, milyen a világ legyőzésére edzeni, és ez nem az.”

 

Ha edzőtermet váltana, sokkal tovább jutna. Úgy gondolom, még ha jó lenne az edzője, akkor is sokat javulna, ha elmenne egy másik helyre. Ha olyannal vagy, aki meg akarja gátolni, hogy más helyekre is ellátogass, akkor az egy rossz edző, mert nem azt nézi, hogy neked mi lenne a legjobb.

 

Remélem, hogy Tarverdyan elveszíti az engedélyét vagy börtönbe megy, mert ugye mindegyik lehetséges. Azt gondolom, ha Ronda termet vált, remek esélyei lesznek a győzelemre. Ha nem vált? Statisztikusként azt mondom, a jövőbeli viselkedés legjobb előrejelzője a múltbeli. Ha ugyanazokat a dolgokat csinálod ugyanazokkal az emberekkel, akkor ugyanazokat az eredményeket várhatod.

Piff. Edmond megint megkapta. Ami a börtönt meg az engedélyt illeti: Tarverdyan, hiába kereshette magát degeszre Rousey sikereivel, gyakorlatilag az összes pénzét elveszítette szerencsejátékkal, és olyan komoly bajba jutott, hogy tavaly csődöt jelentett saját edzőterme ellen. A hírek szerint 700 ezer dolláros adósságot halmozott fel a Glendale Fighting Clubnak. A Kaliforniai Atlétikai Bizottság még ez előtt vonta vissza Tarverdyan engedélyét, hogy a ketrec sarkában segítse bunyósait azok meccsein. A hírek szerint azért nem teheti ezt az államban, mert Ronda Cat Zingano-mérkőzése előtt hamis adatokat írt az engedélyért folyamodó űrlapra, és utóbb kiderült a csalás. A két lábon járó tragédia így reagált Rousey mama újabb kifakadására a TMZ-nek:

Ez csak az ő véleménye. Én csak azért vagyok itt, hogy Rondát edzzem, és a véleménye tényleg nem számít. Ronda tudja, ki vagyok. Én vagyok az edzője, és itt a sztori vége.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr578353620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása