TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Buchinger "Buki" Iván: Sokat jelent ez a címvédés számomra

2015.10.11. 16:51 td_axl

buchinger_barnaoiu_m1global.jpg

Buki tegnap este az M-1 Global 62 főmeccsén egy igazi háborúban az európai csodagyereknek tartott Mansour “Tarzan” Barnaouit győztes pontozással, ezzel megvédte pehelysúlyú bajnoki címét, egyben várhatóan komolyat lép előre a világranglistán. Tegnap este extázisban már megírtam, hogy láttam én a bunyót, most pedig Buki a moszkvai reptérről pötyögött pár sort Nektek. 

12083734_1066589436685117_507807270_n.jpg

 

Szeretettel üdvözlök először is mindenkit, nagyon köszönöm mindazoknak, akik szorítottak és szurkoltak nekem, nagyon jól esik fogadni a gratulációkat, nagy megtiszteltetés nekem, hogy ennyien szeretnek és felnéznek rám, szóval nagyon örülök nektek!

 

Sikerült megvédenem a világbajnoki övem egy nagyon jó ellenféllel szemben. A francia srác - ha valaki nem tudná - 70kg-ban világbajnok az M-1 Global szervezetnél, vagyis egy súlycsoporttal felettem, valamint az angol BAMMA szervezetben is volt már VB bajnok. Nagyon sokat edzettem erre a mérkőzésre, kitartóan, motiváltan, ez a meccs sokat jelentett számomra, mivel top vs top küzdelem volt, amiről az egész világon beszéltek, írtak, ide sorolva az UFC-t is. Ez a mérkőzés a sherdog által kiemelten figyelt mérkőzések közé tartozott egyben.  

Buki nyilatkozik az oroszoknak és pár meccspillanat a videóban

Ivan "Buki" Buchinger: "I was well prepared and I won the fight"Watch full replay of #M1Challenge62 event in HD at www.M1Global.TV (subscr.)#MMA #Fighting #Fight #M1 #M1Global #Russia

Posted by M-1 Global on Sunday, October 11, 2015

 

A meccsről annyit, ahogy nyomban a küzdelmet követően visszanéztem, egyértelműen nagyon sok hibát követtem el a meccs folyamán, de hát igazából ez az MMA. Nagyon sok fogásból kiszabadult Barnaoui, amivel befejezhettem volna a mérkőzést, ha jól számolom, 6 fajta submissonba sikerült befognom, amiből mindből kijött, de az 5 menet után engem hoztak ki győztesnek a birok 3-2-re, amit az edzőm a menetek kötött meg is mondott. Egyszóval megnyertem egy olyan mérkőzést, ami nagy előrejutási lehetőségeket biztosít a jövőre való tekintettel.  

 

Ezúton szeretném megköszönni a családomnak és a szponzoroknak, akik segítettek a felkészülésemben: K.N Stav, onlinestavba.sk, Gagako Stav, Bódis Norbert és Lelkes Pál.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr577957476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása