TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Borics Ádám nem pihen: két hét múlva az FFC-ben bizonyíthat ismét

2015.10.08. 20:21 td_interim

12039475_832528946861968_4776538109034208940_n.jpg

Sűrű hetek várnak a TDMG / TOTALDAMAGE arc Borics Ádámra. Ádi október 23-án több magyar sráccal együtt az FFC 20-on küzd, aztán, ha minden rendben megy, gurul egyet hazai pályán. A Kölyökkel készített interjúnkat a kattintás után olvashatjátok.

12083734_1066589436685117_507807270_n.jpg

Ismét az FFC-ben mérkőzöl. Mi a véleményed a szervezetről?

Nagy megtiszteltetés számomra, hogy újra náluk küzdhetek. Európában az egyik legjobban fejlődő szervezetnek tartom, ahol kemény harcosok vannak.

Hogy emlékszel vissza az első meccsedre az FFC-ben?

Az előző küzdelmem az FFC-ben talán életem élménye volt. Hatalmas volt a show, órási élmény volt számomra ilyen volumenű gálán bunyózni. Olyan harcosokkal voltam egy szállodában, akiket régen még az Extrem Sport csatornán néztem. :) Mentálisan kevés időm volt felkészülni a meccsre, hisz beugrós voltam. El se hittem, hogy sikerült nyernem. Nagyon élveztem, és örülök, hogy újra lehetőséget kapok.

Az HFC 10-es címvédés után mennyi időd volt pihenni, mikor és kikkel kezdted a felkészülést az újabb bunyóra?

A címvédés után pár napot pihentem, de kedden már lent voltam edzésen a csapatomnál. A felkészülésem az Eger Shootfightersben folytatom tovább, ezúton szeretném megköszönni az edzőmnek, Balla Tamásnak a felkészítést, továbbá a csapattársaimnak, külön kiemelném Farkas Viktort és Dürgő Dominikot, akik kőkeményen odaállnak velem verekedni, és segítik a felkészülésem.

Mit tudsz a leendő ellenfeledről? Milyen bunyóra készültök?

Az ellenfelem ex-karatés, tapasztalt harcos. Jó földharcos. Eddig 70 kg-ban bunyózott, most fogyaszt először 66 kg-ba. Kemény csatára számítok. A taktikát kidolgoztuk Tamással, és tudatosan készülünk a harcra.

Aznap este Halmi Viktor, Turai „Vaddisznó” Zoli és Gaál Ádám is mérkőzik majd, vagyis népes magyar tábor utazik ki veled. Ez lelkiekben mennyit segít ilyenkor?

Örülök, hogy ennyi magyar tud részt venni egy ilyen gálán. Nagyon fogok szurkolni a honfitársaimnak. Volt szerencsém Halmi Viktorral és Sényei Lászlóval is sparringolni, és tervben is van még a felkészülés során a közös edzés. Remélem, megmutatjuk milyen a magyar virtus :) Szóval HAJRÁ MAGYAROK :)

Buki barátod mérkőzik a hétvégén, hogy emlékszel vissza a közös edzésekre? Mit üzensz a TD-n keresztül neki?

Buki egy igazi harcos, és tudom, hogy megvédi a címét, iszonyatosan szorítok neki. A közös edzésekre mindig örömmel emlékszem vissza, nagyon kemény sparringokat nyomtunk, sok dolgot tanulhattam tőle. Nagyon örülök, hogy megismerhettem, és hogy ilyen jó baráti kapcsolat alakult ki közöttünk. Ez segíti a fejlődésemet, és azt, hogy motivált maradjak a mindennapokban. Példaértékű amit véghezvitt. Nem csak barát, hanem példakép is számomra. Remélem, a közeljövőben újra edzhetek vele. Október 10: WAR BUKI!!! ;)

Az a pletyka járja, hogy az FFC után közvetlenül az OTG #2 cardban is indulsz majd, mit lehet erről tudni?

Igen, meghívást kaptam az OTG 2-re, amit örömmel elfogadtam. Ha az FFC-n nem szerzek sérülést, akkor a következő állomás az OTG 2 tatamija. :)

Borics Ádám az Eger Shootfighters tagja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr787951004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása