TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Tarnai Józsi Csehországban főmeccsen kopogtatta a helyi kedvencet

2015.10.04. 15:51 td_axl

tarnai.jpg

Tarnai Józsi két hete még a HFC 10 felvezetők között hozott egy higgadt és profi teljesítményt, aztán most hétvégén már Csehországban nyomta Gladork Arena 6 gálán. Tarek élménybeszámol, mi meg küldök egy nagy gratulát a B4 Küzdősport Akadémia ifjú titánjának. 

12083734_1066589436685117_507807270_n.jpg

Sziasztok!

A hétvégén a csehországi Znojmo-ban jártunk, ahol a Gladork Arena 6-on vettünk részt edzőmmel, Takács Lajossal és Kottes Paliékkal, illetve az Idei Fight Team-mel. Hogy szerencsés, vagy kevésbé szerencsés helyzetben voltam, azt a ti döntésetekre bíznám, mindenesetre main eventet vívhattam a helyiek kedvencével, Radek Kríz-zel.

tarnai_2.jpg

Tarnai behúzza a fojtást

Elég ügyes srác, hasonló mérleggel rendelkezik, mint én, így szívesen vállaltam a felkérést. Utólag jó döntésnek érzem, a meccs tényleg epikusra sikeredett. Szerencsésen kezdtem, mert állásban sikerült hamar néhány jól irányzott könyökössel szépen betalálnom, így a szája hamar szét is nyílt. Talán kicsit másra számítottak, de annyira élveztem az UFC  szabályokat, hogy a birkózás  és a földharc csak a 2. menetben került elő igazán. Ott viszont végig igyekeztem nyomást gyakorolni rá folyamatos „GnP”-vel, melynek meg is lett az eredménye, mert sikerült rajta befognom egy guillotine-t  amit 04:43-nál le is kopogott.

Remek érzés volt és a csehek is meglepően jól fogadták… Azt kell mondjam, hogy kevés ilyen parázs hangulatú gálán vehettem részt korábban, a cseh közönség hihetetlenül lelkes és élvezi a bunyót. Igazi őrjöngés volt már Kottes Pali meccsénél is, ahol a második menetben (annak ellenére , hogy Pali eszméleténél volt) a bíró leállította a meccset…

kottes_pal.jpg

            Kottes Pali nyomul

Néhány héttel ezelőtt az HFC10-el kapcsolatban azt írtam nektek, hogy sokszor „habzsolnám” az érzést, amit ilyenkor átélek, hát Tánczos Gábor HFC Igazgató jóvoltából most tényleg megtehettem és átélhettem ezt az egészet, melyet ezúton is szeretnék megköszönni neki!  Most egy rövid pihenő következik, mert az utóbbi két meccsem között mindössze 2 hét telt el és a fogyasztás sem volt egyszerű, bár úgy érzem, hogy megérte. Legközelebb valószínűleg decemberben térek vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr87890092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása